نسخه سوییچ Metal Gear Solid: Master Collection با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد

کونامی تایید کرد که نسخه‌های Metal Gear Solid 2 و 3 در مجموعه Master Collection برای نینتندو سوییچ تنها با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهند شد. این در حالی است که نسخه‌های این بازی‌ها برای پلتفرم‌های دیگر، از جمله PS5، با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه قابل اجرا هستند.

این خبر برای طرفداران Metal Gear که انتظار داشتند نسخه‌های سوییچ بازی‌ها با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شوند، ناامیدکننده خواهد بود. Metal Gear Solid 2 از زمان عرضه اولیه خود در سال ۲۰۰۱ با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شده است. Metal Gear Solid 3 نیز در نسخه HD Collection برای PS3 و Xbox 360 با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه عرضه شد.

کونامی دلیل محدودیت نرخ فریم نسخه‌های سوییچ بازی‌ها را توضیح نداده است. با این حال، برخی از کارشناسان معتقدند که این محدودیت به دلیل قدرت پردازشی کمتر سوییچ نسبت به سایر پلتفرم‌ها است.

نسخه Master Collection مجموعه‌ای از سه بازی Metal Gear Solid، Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty و Metal Gear Solid 3: Snake Eater را شامل می‌شود. این مجموعه قرار است در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۲۳ برای نینتندو سوییچ، PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و PC منتشر شود.

همچنین بررسی کنید ...

دلجویی ریسپاون از بازیکنان Apex Legends با پک‌های ایپکس رایگان!

استودیو ریسپاون به دنبال مشکلات اخیر مربوط به اکانت‌ها در بازی Apex Legends، به تمام …