بازی Scalebound احیا خواهد شد

45645645654645 - بازی Scalebound احیا خواهد شد

به تازگی ادعا شده که مایکروسافت و استودیوی پلاتینوم‌گیمز (PlatinumGames) صحبت در مورد احیای بازی لغو شده‌ی Scalebound را آغاز کرده‌اند.

سال‌ها از لغو شدن اکشن نقش‌آفرینی انحصاری پلاتینوم‌گیمز برای ایکس باکس می‌گذرد، اما لغو شدن این بازی هنوز برای بسیاری دردناک است. در طول این سال‌ها بسیاری امید داشته‌اند که مایکروسافت و پلاتینوم‌گیمز به سراغ ایده‌ی جذاب این بازی بازگشته و آن را احیا کنند. حال به نظر می‌رسد که شاید این اتفاق رخ داده و بازی Scalebound به زندگی بازگردد.

نیک بیکر (Nick Baker)، موسس XboxEra، مدعی شده که مایکروسافت و پلاتینوم‌گیمز صحبت‌ها در رابطه با احیای احتمالی بازی Scalebound را آغاز کرده‌اند. بیکر در اپیزود جدید پادکست XboxEra گفت که این دو شرکت در مراحل اولیه‌ی بحث در مورد بازگرداندن این بازی و آغاز دوباره‌ی روند توسعه‌ی آن هستند.

بیکر گفته که دقیقا نمی‌داند ماهیت پروژه‌ی جدید چه خواهد بود. آیا مایکروسافت و پلاتینوم‌گیمز از نو همه چیز را آغاز خواهند کرد یا روند توسعه‌ی قبلی Scalebound از سر گرفته خواهد شد؟ در حال حاضر هیچ خبر مطمئنی در این مورد در دسترس نیست. در هر صورت هم بیکر گفته که در صورت احیای بازی Scalebound، مدت‌ها طول خواهد کشید تا شاهد عرضه‌ی آن باشیم.

پلاتینوم‌گیمز هم پیش از این گفته که به صحبت با مایکروسافت در رابطه با بازگرداندن پروژه‌ی Scalebound علاقه‌مند است. سال گذشته آقای آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba)، مدیر عامل پلاتینوم‌گیمز، گفت که دوست دارد تا با مایکروسافت گفت و گویی اساسی در رابطه با احیای Scalebound داشته باشد. نایب رئیس این شرکت هم گفت که پلاتینوم‌گیمز کاملا در مورد این مسئله جدی است.

اینکه آیا این بحث‌ها نتیجه‌ای را در بر خواهند داشت یا خیر باید مشخص شود. با این حال به نظر می‌رسد که امید برای Scalebound هنوز زنده است.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

شاهزاده ایرانی: ماجراجویی جدید در راه است!

طبق شایعات، یوبیسافت در حال ساخت نسخه جدیدی از بازی محبوب شاهزاده ایرانی با نام …