احتمالا Starfield از Nvidia DLSS نمی‌کند

543454353453 - احتمالا Starfield از Nvidia DLSS نمی‌کند

طبق شایعات جدید، بازی Starfield تنها از فناوری FSR برای بهبود عملکرد استفاده خواهد کرد و خبری از فناوری DLSS نخواهد بود.

AMD قبلاً اعلام کرده است که «شریک انحصاری Starfield روی PC» است، بنابراین چندان دور از ذهن نیست که فناوری‌های مشابه FSR از جمله DLSS (از Nvidia) و XeSS (از Intel) در Starfield وجود نداشته باشند. شایعات اخیر این احتمال را تایید می‌کنند و احتمالاً DLSS را از لیست فناوری‌های بازی حذف می‌کنند.

در حالی که نبود DLSS چندان جای تعجب ندارد، حداقل هنوز یک فناوری آپ‌اسکیلینگ برای Starfield در نظر گرفته شده است. از آنجایی که AMD شریک رسمی این بازی است، FSR یا FidelityFX Super Resolution تنها روش‌های آپ‌اسکیلینگ Starfield خواهند بود.

جدیدترین کارت‌های گرافیک Nvidia از فناوری DLSS 3 استفاده می‌کنند که روشی عالی برای ارتقا رزولوشن است. با این حال، این بدان معنا نیست که FSR فناوری بی‌فایده‌ای است. با FSR می‌توان نرخ فریم بسیار بهتری را (با کاهش کیفیت تصویر) دریافت کرد. البته باید گفت که هنوز، مطالب مذکور به صورت رسمی تایید نشده‌اند و همچنان کورسویی از امید برای طرفداران DLSS وجود دارد.

فارغ از همه این‌ها، به راحتی می‌توان گفت Starfield یکی از بزرگترین بازی‌های سال جاری خواهد بود. پری‌لود بازی هم‌اکنون روی Xbox Series X|S و PC در دسترس است و کاربران Steam هم از تاریخ ۸ شهریور (۳۰ آگوست) می‌توانند برای پری‌لود بازی اقدام کنند. Starfield به طور رسمی در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) منتشر می‌شود و از روز عرضه، از طریق سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.

همچنین بررسی کنید ...

تجربه تلخ وارزون موبایل با انبوه ربات‌ها

انتشار وارزون موبایل با استقبال پرشور گیمرها همراه بود، اما مشکلات متعددی از جمله عدم …