یوبیسافت پلاس به پلتفرم ایکس باکس آمد

7686877777 - یوبیسافت پلاس به پلتفرم ایکس باکس آمد

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) با انتشار یک ویدیو به طور رسمی اعلام کرد که سرویس یوبیسافت پلاس روی پلتفرم ایکس باکس عرضه شده است.

سرانجام پس از انتشار شایعه‌ها و گزارش‌های متعدد، سرویس دسترسی چندگانه یوبیسافت پلاس (Ubisoft+ Multi Access) روی پلتفرم ایکس باکس در دسترس قرار گرفت. با این حال این سرویس بخشی از گیم پس (Game Pass) به حساب نمی‌آید و بازیکنان باید با وارد شدن به صفحه یوبیسافت پلاس و پرداخت مبلغ ۱۷.۹۹ دلار ماهانه، به سرویس اشتراکی یوبیسافت بپیوندند و با متصل کردن حساب کاربری خود، به بازی‌های کتابخانه‌ این سرویس دسترسی پیدا کنند.

کریس ارلی (Chris Early)، معاون ارشد مشارکت‌های استراتژیک و توسعه کسب‌ و کار یوبیسافت، در مصاحبه‌ای با رسانه ایکس‌ باکس وایر (Xbox Wire) خاطرنشان کرد:

همکاری با مایکروسافت برای عرضه سرویس Ubisoft+ Multi Access روی پلتفرم‌ ایکس باکس، قدرت سرویس ما را افزایش می‌دهد تا بتوانیم ارزش و انتخاب بیشتری را برای مشترکان فراهم کنیم. بازیکنان کنسول‌های ایکس باکس اکنون به فهرست بازی‌های گسترده یوبیسافت دسترسی دارند.
با اضافه شدن سرویس یوبیسافت پلاس به ایکس باکس، بازیکنان می‌توانند بیش از ۶۰ بازی شرکت یوبیسافت از جمله Assassin’s Creed Valhalla ،Ghost Recon Wildlands ،Watch Dogs: Legion ،Far Cry 6 را به همراه محتوای نسخه‌های ویژه و بسته‌های الحاقی تجربه کنند. به نظر می‌رسد در حال حاضر تنها بازی Tom Clancy’s The Division 2 از طریق سرویس اشتراکی یوبیسافت در دسترس قرار ندارد.

علاوه بر این مزایا، خریداران اشتراک یوبیسافت پلاس می‌توانند به بازی‌های جدید آینده مانند Assassin’s Creed Mirage ،The Crew Motorfest ،Skull and Bones و موارد دیگر در روز انتشار دسترسی داشته باشند. همچنین خرید اشتراک، امکان دسترسی به تمام کتابخانه محصولات یوبیسافت روی پلتفرم رایانه‌های شخصی را فراهم خواهد کرد. از دیگر مزایای خرید اشتراک Ubisoft+ Multi Access می‌توان به تخفیف ۱۰ درصدی خرید ارزهای درون بازی‌های یوبیسافت اشاره کرد.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

هل‌درایورز ۲, جناح جدیدی در راه است!

پس از رفع مشکلات سرور بازی هل‌درایورز ۲ ، استودیو Arrowhead Game به‌روزرسانی‌های جدیدی برای …