بازی‌های Gran Turismo 7 و Beat Saber به PSVR2 می آید

34535353 - بازی‌های Gran Turismo 7 و Beat Saber به PSVR2 می آید

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Gran Turismo 7 و بازی Beat Saber برای هدست پلی استیشن PSVR2 منتشر می‌شوند.

جیم رایان، رئیس و مدیرعامل بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در نمایشگاه CES اعلام کرد که نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی گرن توریسمو ۷ در زمان عرضه هدست PSVR2 با یک آپدیت رایگان در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. در حال‌ حاضر مشخص نیست که بازی Beat Saber چه زمانی به جدیدترین هدست واقعیت مجازی سونی راه می‌یابد.

جیم رایان اعلام کرد که بیش از ۳۰ بازی برای انتشار در روز عرضه‌ی پلی استیشن وی‌آر۲ مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارند. شرکت سونی سال گذشته اظهار کرد که بیش از ۲۰ بازی را برای روز عرضه این هدست وافعیت مجازی آماده می‌کند. با اینکه کاربران PSVR2 قادر به تجربه‌ی بازی‌های اولین هدست پلی استیشن وی‌آر نخواهند بود، سونی کارهای زیادی برای ارائه‌ی آن با تعداد قابل توجی از بازی‌ها به مخاطب را انجام داده است.

گفتنی است که پلی استیشن VR2 در تاریخ ۲۲ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۳اسفند ۱۴۰۱) با قیمت ۵۴۹.۹۹ دلار روانه بازار خواهد شد و شامل هدست PSVR2، کنترلرهای Sense و هدفون استریو می‌شود.

طرفدارها می‌توانند با مبلغ ۵۹۹.۹۹ دلار باندل این هدست را خریداری کنند که شامل یک کد برای دانلود بازی Horizon Call of the Mountain از فروشگاه پلی استیشن است. علاوه‌براین می‌توان با مبلغ ۴۹.۹۹ دلار پایه شارژر کنترلرهای سنس را تهیه کرد.

*عکس خبر متعلق به بازی گرن توریسمو ۷ است.

منبع : زومجی

 

همچنین بررسی کنید ...

هل‌درایورز ۲, جناح جدیدی در راه است!

پس از رفع مشکلات سرور بازی هل‌درایورز ۲ ، استودیو Arrowhead Game به‌روزرسانی‌های جدیدی برای …