Take-Two Interactive اخیراً اعلام کرد که بازیهای لغو شده این شرکت هیچکدام به فرنچایزهای اصلی این شرکت تعلق نداشتند.
این شرکت در ماه گذشته خبر از اخراج 5 درصد از نیروی کار خود و لغو چندین بازی معرفینشده به عنوان بخشی از اقدامات کاهش هزینهها داده بود. جزئیات بیشتری در مورد بازیهای لغو شده ارائه نشده بود، اما اکنون اطلاعات جدیدی در دسترس است.
کارل اسلاتوف، مدیرعامل Take-Two، در گزارش مالی سهماهه اخیر این شرکت اعلام کرد که پروژههای لغو شده “هیچکدام به فرنچایزهای اصلی تعلق نداشتند”.
وی در ادامه گفت: “ما در مورد برنامهریزی انتشار بازیهای آینده خود که شامل حدود 40 عنوان تا سال مالی 2027 میشود، بسیار هیجانزده هستیم. بهروزرسانی برنامه انتشار ما منعکسکننده اقدامات ما برای کاهش هزینهها است که در طی آن چندین عنوان را لغو کردیم تا تلاشها و منابع خود را بر روی فرنچایزهایی متمرکز کنیم که معتقدیم بهترین فرصت را برای دستیابی به موفقیت تجاری و انتقادی مهم برای ما فراهم میکنند. این عناوین شامل هیچکدام از فرنچایزهای اصلی ما نمیشوند و انتظار نمیرود که تأثیر قابلتوجهی بر رشد سود خالص ما داشته باشند.”
هنوز نام بازیهای لغو شده مشخص نشده است. Take-Two اخیراً دو استودیو Private Division به نامهای Roll7 و Intercept Games را تعطیل کرد و تعداد زیادی از کارکنان Private Division نیز اخراج شدند.
با این حال، زیرمجموعههای Take-Two همچنان در حال توسعه بازیهای مهمی هستند. Rockstar Games روی ساخت عنوان مورد انتظار GTA 6 کار میکند که گفته میشود در پاییز 2025 عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین بودجه و حق انتشار ریمیک Max Payne 1 و 2 را به Remedy Entertainment واگذار کرده است. 2K Games نیز بازیهای جدیدی از سری Mafia و Borderlands را در دست ساخت دارد و دو استودیو Ghost Story Games و Cloud Chamber به ترتیب روی توسعه بازیهای Judas و BioShock 4 کار میکنند.