بازی جدید مجموعه League of Legends فاش شد

6456456 - بازی جدید مجموعه League of Legends فاش شد

بازی بعدی Riot Forge به نام League of Legends بخش نشر بازی رایت گیمز ازطریق وبسایت کمیته رده بندی سنی بازی‌های کره جنوبی فاش شد.

Osevno از وبسایت insider-gaming ازطریق توییتر اطلاعاتی از بازی جدید Riot Forge را ازطریق سازمان رده بندی سنی کره جنوبی (GRAC) به‌دست آورده که The Mageseeker: A League of Legends Story نام دارد. این بازی جدید، یک تجربه اکشن در دنیای League of Legends است که به بازیکنان امکان بازی در نقش Sylas را برای نجات منطقه Demacia فراهم می‌کند.

درحال حاضر اطلاعات دیگری از جمله زمان عرضه‌ی بازی در دست نیست. با جست‌وجو در وبسایت GRAC نیز می‌توان مشاهده کرد که این بازی حذف شده و احتمالاً دلیل آن قرار گرفتن زودتر از موعد آن بوده است.

بازی جدید استودیوی رایت گیمز در بستر Riot Forge معرفی می‌شود که اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد. Riot Forge درواقع لیبل نشر بازی‌های رایت گیمز است که وظیفه اصلی آن مدیریت اسپین‌آف‌های مجموعه بازی League of Legends است. بازی‌هایی که تاکنون از زیر مجموعه Riot Forge منتشر شدند، شامل Ruined King، Song of Nunu، HExtech Mayhem و CONV/RGENCE می‌شوند.

باتوجه به فاش شدن نام و شخصیت اصلی بازی The Mageseeker به نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد انتشار جزئیات بیشتر درباره این بازی خواهیم بود.

منبع : زومجی

 

همچنین بررسی کنید ...

عناوین PS1 و سگا به زودی روی آیفون قابل اجرا خواهند بود!

خبر خوشی برای طرفداران بازی‌های ویدئویی کلاسیک! به نظر می‌رسد بالاخره می‌توانید عناوین محبوب پلی‌استیشن …