نینتندو برای ساخت کنسول بعدی خود جذب نیرو می‌کند

45645646456 - نینتندو برای ساخت کنسول بعدی خود جذب نیرو می‌کند

تیم تحقیق و توسعه اروپایی نینتندو (NERD) فهرست مشاغل جذابی را منتشر کرده است که احتمالا به جذب استعدادهایی برای کار روی کنسول بعدی این شرکت مربوط می‌شود.

ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد سخت افزار مربوطه یا زمان عرضه آن نداریم، اما این اولین بار است که نینتندو به طور رسمی وجود کنسول بعدی خود را تایید می‌کند. نینتندو سوییچ در مارس ۲۰۱۷ عرضه شد و صنعت بازی را دگرگون کرد. مسلما این کنسول با بازی‌های انحصاری باکیفیت خود تا به امروز عمر کرده است. با این حال، فهرست شغلی جدیدی از سوی تیم تحقیق و توسعه اروپایی نینتندو (NERD) منتشر شده است که احتمالا عرضه قریب الوقوع کنسول بعدی این کمپانی اشاره دارد.

3453567567 - نینتندو برای ساخت کنسول بعدی خود جذب نیرو می‌کند

این لیست مشاغل همچنین به Cross-Platform بودن این سخت افزار اشاره می‌کند، به این معنی که نینتندو در زمان عرضه کنسول جدید خود کماکان از نینتندو سوییچ پشتیبانی خواهد کرد. با این حال، ما نمی‌دانیم کی و کجا در مورد کنسول بعدی نینتندو با خبر خواهیم شد. هر چه که باشد، ما مشتاقانه منتظر چیزی هستیم که نینتندو قصد ارائه آن را دارد و شاید به زودی باید با نینتندو سوییچ خداحافظی کنیم. نظر شما در مورد کنسول جدید نینتندو چیست؟

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

اپیک گیمز، سخاوتمندی با طعم ضرر!

اپیک گیمز با اهدای ۸۶ بازی رایگان، نزدیک به ۲۰۰۰ دلار به کاربران خود هدیه …