دلجویی ریسپاون از بازیکنان Apex Legends با پک‌های ایپکس رایگان!

استودیو ریسپاون به دنبال مشکلات اخیر مربوط به اکانت‌ها در بازی Apex Legends، به تمام بازیکنان این اثر هشت پک ایپکس رایگان هدیه کرده است.

هفته گذشته این استودیو به دلیل ریست شدن اکانت‌ها و از بین رفتن پیشرفت بازیکنان پس از آپدیت اخیر، از طرفداران عذرخواهی کرد.

با وجود تلاش ریسپاون برای بازگرداندن پیشرفت و محتوای از دست رفته، این استودیو برای جبران خسارات، به بازیکنان پک ایپکس هدیه داده است. این پک‌ها شامل آیتم‌های تزئینی یا پول برای بخش کرفتینگ بازی هستند.

تقدیر و تشکر ریسپاون از بازیکنان

ریسپاون در بیانیه‌ای گفت: “از شما افسانه‌ها به خاطر صبرتان در حین تلاش ما برای بازیابی اطلاعات حذف شده و فرآیند بازگرداندن آنها تشکر می‌کنیم. برای قدردانی از شما، به همه هشت پک ایپکس هدیه خواهیم داد. تنها کافی است تا قبل از ساعت ۲۰:۳۰ روز 5 اردیبهشت (24 آوریل) به وقت ایران وارد اکانت خود شوید تا این پک‌ها را دریافت کنید.”

دوران سخت برای ریسپاون و Apex Legends

این مشکلات در زمانی برای ریسپاون و بازی Apex Legends رخ داده‌اند که این استودیو با چالش‌های متعددی روبرو است.

ماه گذشته، ریسپاون که زیر نظر شرکت الکترونیک آرتز فعالیت می‌کند، با تعدیل نیرو مواجه شد. چند روز بعد نیز فینال آمریکای شمالی مسابقات Apex Legends به دلیل تقلب توسط یکی از بازیکنان با تاخیر روبرو شد.

آینده Apex Legends

ماه گذشته، الکترونیک آرتز اعلام کرد که قصد دارد با ارائه محتوای جدید و فراتر از حالت بتل رویال سنتی، بازیکنان بیشتری را به Apex Legends جذب کند.

هدیه پک‌های ایپکس به بازیکنان، تلاشی از سوی ریسپاون برای حفظ رضایت آنها و جلب نظر بازیکنان جدید به این بازی محبوب است.

همچنین بررسی کنید ...

ایکس‌باکس با تعهد به حفظ تاریخچه بازی‌ها

سارا باند، رئیس ایکس‌باکس، با تشکیل تیمی مجزا، تعهد این شرکت به حفظ بازی‌های قدیمی …