اشتراک‌گذاری تصاویر در توئیتر از Xbox حذف شد

7857697969 - اشتراک‌گذاری تصاویر در توئیتر از Xbox حذف شد

کنسول‌های Xbox و Game Bar ویندوز دیگر امکان اشتراک‌گذاری تصاویر و کلیپ‌ها در توئیتر را به کاربرها نمی‌دهند.

باتوجه‌به تغییرات اخیر در نحوه عملکرد API (واسط برنامه‌نویسی کاربردی) توئیتر، شرکت مایکروسافت قابلیت اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها در کنسول‌های ایکس باکس و نوار بازی در ویندوز را غیرفعال کرده است. با اینکه بازیکن‌ها هنوز می‌توانند به‌سراغ گرفتن اسکرین‌شات‌ها و کلیپ‌ها بروند و آن‌ها را در پلتفرم‌های دیگر به اشتراک بگذارند، اما حساب رسمی ایکس باکس در توئیتر از غیرفعال‌سازی امکان به اشتراک‌گذاری فایل‌ها در توئیتر خبر داده است.

بازیکن‌ها کماکان می‌توانند از نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن ایکس باکس برای اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات‌ها و کلیپ‌های خود در پلتفرم مد نظرشان ازجمله توئیتر استفاده کنند. حساب ایکس باکس در توئیتر نحوه انتشار تصاویر به‌وسیله برنامه موبایل Xbox را نیز اعلام کرده است. برای این کار پس از ورود به اپلیکیشن باید به بخش My Library و سپس Capture برود و پس از انتخاب تصاویر و ویدیوهای خود گزینه Share و بعد Twitter را انتخاب کنید.

با اینکه مایکروسافت هیچ بیانیه‌ای برای اعلام دلیل غیرفعال‌سازی امکان اشتراک‌گذاری در توئیتر به‌وسیله پلتفرم‌هایش را منتشر نکرده است، اما این مورد احتمالا به تغییر در نحوه قیمت‌گذاری API توئیتر مربوط می‌شود. با استناد به گزارش رسانه Wired، در گذشته استفاده از این واسط برنامه‌نویسی رایگان بود، اما شرکت‌ها از زمان ایجاد تغییرات باید به خریداری بسته Enterprise بپردازند که هر ماه بیش از ۴۰ هزار دلار خرج روی دست‌شان می‌گذارد.

منبع : زومجی

 

همچنین بررسی کنید ...

هل‌درایورز ۲, جناح جدیدی در راه است!

پس از رفع مشکلات سرور بازی هل‌درایورز ۲ ، استودیو Arrowhead Game به‌روزرسانی‌های جدیدی برای …