الکترونیک آرتز از لوگو بازی EA Sports FC رونمایی کرد

46546666 - الکترونیک آرتز از لوگو بازی EA Sports FC رونمایی کرد

شرکت الکترونیک آرتز دقایقی پیش لوگو رسمی بازی EA Sports FC را به‌نمایش گذاشت.

در سال گذشته بود که الکترونیک آرتز اعلام کرد دیگر با فدراسیون فیفا برای عرضه سالانه بازی FIFA همکاری نخواهد کرد و شاهد بازی فوتبالی مخصوص‌به خود الکترونیک آرتز خواهیم بود. همچنین در ادامه مشخص شد که EA Sports FC، نام بازی‌ای است که در سال جاری شاهد آن خواهیم بود.

این در حالی است که شرکت الکترونیک آرتز به‌ تازگی در وبسایت رسمی خود صفحه بازی EA Sports FC را راه‌اندازی و رسما لوگو آن را به‌ نمایش گذاشت. متاسفانه اطلاعات بیشتری از این بازی دردسترس قرار نرگفته و تنها مشخص شده که در ماه ژوئیه (تیر ماه/مرداد ماه) شاهد اطلاعات بیشتری از EA Sports FC خواهیم بود. همچنین شرکت‌های سونی و مایکروسافت هم در وبسایت رسمی خود لوگو بازی فوتبالی جدید الکترونیک آرتز را منتشر کرده‌اند.

نیک ولودیکا از تیم EA Sports FC طی بیانیه‌ای اعلام کرده «۳۰ ساله است که تجربه‌ای برتر و تاریخ‌ساز را توسعه می‌دهیم و جامعه جهانی فوتبال را دور یکدیگر جمع کرده است. همچنین به این روند برای آینده هواداران ادامه خواهیم داد.» وی در ادامه صحبت‌های خود افزود «EA Sports FC یک نماد برای این ورزش، نمادی برای نوآوری و تغییرات خواهد بود. همچنین حسابی پرانرژی هستیم تا در ماه ژوئیه محتویات بیشتری را به‌نمایش بگذاریم.»

منبع : زومجی

 

همچنین بررسی کنید ...

شایعات تأخیر GTA 6, نگرانی‌ها بی‌مورد است؟

هفته گذشته، گزارش‌هایی مبنی بر تأخیر احتمالی GTA 6 تا سال ۲۰۲۶ منتشر شد که …