جزئیات فصل جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 اعلام شد

543543555555 - جزئیات فصل جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 اعلام شد

شرکت اکتیویژن (Activision) با انتشار یک پست بلاگ، جزئیات مربوط به محتوای جدید و تغییرات فصل سوم بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را توضیح داد.

در مرحله اول، طرفداران حالت Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare سال ۲۰۱۹ می‌توانند خوشحال باشند؛ چرا که سازندگان تصمیم گرفتند این حالت محبوب را به طور کامل در فصل سوم به نسخه دوم اضافه کنند. حالت Gunfight شامل چهار نقشه می‌شود که دو مورد آن‌ها Blacksite و نقشه Shipment جدید Gulag خواهند بود.

در کنار اضافه شدن حالت Gunfight، فصل سوم با خود سه نقشه جدید ۶v6 برای بخش چندنفره و همچنین دو منطقه نبرد جدید برای حالت‌های Ground War و Invasion به همراه خواهد داشت. از میان سه نقشه جدید بخش ۶v6، نام دو مورد آن اعلام شده است که یکی از آن‌ها Pelayo’s Lighthouse در اسپانیا و نقشه‌ دیگر که برای مبارزه با دوربین‌های دید در شب توسعه یافته، Black Gold نام دارد. همچنین نقشه Alboran Hatchery قرار است در میانه فصل سوم به بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 اضافه شود.

اکتیویژن در ادامه پیرامون نقشه Pelayo’s Lighthouse توضیح داد: «باران بر کرانه‌های این جزیره کوچک و پر از صخره می‌بارد و یک فانوس دریایی، کشتی‌های عبوری در شب را هدایت می‌کند. با این حال کشتی‌های غرق شده در نزدیکی، نشان‌دهنده تهدید بزرگی هستند که از حرکت در ساحلی پر از صخره منشا می‌گیرد.»

علاوه بر این موارد گفته شده، فصل سوم شامل دو نقشه جدید به نام‌های Rohan Oil و Sattiq Cave Complex خواهد بود که به نظر می‌رسد نقشه Rohan Oil از گسترش نقشه اصلی بازی Warzone 2 توسعه یافته‌ است. همچنین نقشه دیگر از نظر جغرافیایی در نزدیکی Rohan Oil قرار دارد اما احتمالا سطح متفاوتی از نبردها شامل تیراندازی از راه دور و مبارزات نزدیک را ارائه دهد.

فصل سوم Call of Duty: Modern Warfare 2 شامل اضافه شدن حالت‌هایی مانند Cranked ،Face Off و Ground War Infected خواهد بود و برای بخش Ranked Play جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده است. در نهایت سازندگان برای محتوایی که قرار است در میانه فصل سوم به بازی اضافه شوند، یک نقشه اصلی کاملا جدید، ماموریت‌های عملیات ویژه و سومین قسمت از Raid را در نظر گرفته‌اند.

گفتنی است که فصل سوم بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 قرار است در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ (۱۲ آوریل ۲۰۲۳)‌ عرضه شود. این بازی هم‌اکنون روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

وحشت در تاریکی: سیستم مورد نیاز Alone in the Dark

استودیو Pieces Interactive و شرکت THQ Nordic جزئیات فنی لازم برای اجرای بازی Alone in …