کنترلر مخصوص Hogwarts Legacy برای PS5 معرفی شد

46546456 - کنترلر مخصوص Hogwarts Legacy برای PS5 معرفی شد

به‌تازگی استودیوی آوالانچ سافتور (Avalanche Software)، به مناسبت انتشار Hogwarts Legacy، از کنترل جدیدِ این عنوان رونمایی کرده است.

این کنترلر که تنها برای پلی استیشن 5 و توسط یکی از طراحانِ هنری بازی Hogwarts Legacy طراحی شده، از هم‌اکنون در مناطق بریتانیا و ایالات متحده، به قیمت‌های به‌ترتیب 64.99 پوند و 74.99 دلار قابل پیش‌خرید است. خریداران می‌توانند از تاریخ 9 اسفند 1401 (28 فوریه 2023 میلادی) منتظر دریافت سفارش‌های خود باشند.

در زیر می‌توانید تصویر رسمی منتشر شده از این کنترلر را مشاهده کنید:

234324545 - کنترلر مخصوص Hogwarts Legacy برای PS5 معرفی شد

اگرچه همه چیز در رابطه با این کنترلر ساده به‌نظر می‌رسد اما درواقع پشت رنگ‌بندی مشکی/طلایی و نیز نقشِ سیلوئیتی که از مدرسه‌ی هاگوارتز روی تاچ‌پدِ آن قرار گرفته است، معنا و مفهومی عمیق وجود دارد.

آوالانچ سافتور در این خصوص توضیح می‌دهد: «از ابتدای کار، طرحی ساده، تمیز و غیرمعمول برای این کنترلر در ذهن خود می‌پروراندیم. در نسخه‌ی اولیه، رنگ‌های سفید، آبی معمولی و آبی اقیانوسی در میان برخی رنگ‌های دیگر را امتحان کردیم اما درنهایت، مشکی مات به عنوان رنگ اصلی کنترلر انتخاب شد؛ چراکه هم از لحاظ زیبایی شناسی چیزی بود که خواهانش بودیم و هم به مضامین تاریکی اشاره داشت که بازی‌بازان در طول بازی تجربه خواهند کرد.»

از مزایای دیگر این کنترلر و به‌صورت کلی، اجرای Hogwarts Legacy روی PS5 می‌توان به مواردی چون تعویض رنگ چراغ‌ها متناسب با گروه‌های اسیلدرین (Slytherin)، گریفندور (Gryffindor)، ریوینکلاو (Ravenclaw) و هافلپاف (Hufflepuff) اشاره کرد.

علاوه‌بر این، تریگرهای انطباقی DualSense نسبت به طلسم‌های مختلف، عملکردهای متفاوتی دارند و جهت هرچه بیشتر غرق شدن در جهان بازی، صداهای مختلفی چون وزیدن باد و زبانه کشیدن شعله‌های آتش، از بلندگوی کنترلر پخش خواهد شد.

گفتنی است که Hogwarts Legacy هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد و در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ (۴ آوریل ۲۰۲۳ میلادی) برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. دارندگان کنسول نینتندو سوییچ نیز می‌توانند در تاریخ ۳ مرداد ۱۴۰۲ (۲۵ جولای ۲۰۲۵) به انجام این بازی بپردازند.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

به‌روزرسانی Halo Infinite در راه است: جزئیات و تاریخ انتشار

خبر داغ برای طرفداران Halo Infinite! به‌روزرسانی جدید بازی با محتوای جذاب در تاریخ 29 …