شایعه ریبوت شدن روند توسعه Fable تکذیب شد

34543535434543 - شایعه ریبوت شدن روند توسعه Fable تکذیب شد

شایعه‌ای که گفته بود روند توسعه بازی Fable ریبوت شده و موتور آن به آنریل انجین ۵ تغییر یافته، توسط یکی از خبرنگاران معتبر رد شده است.

بازی Fable یکی از آثار فرست‌پارتی است که چند سال پیش توسط مایکروسافت معرفی شدند؛ اما به‌نظر باگذشت زمان به عرضه آن نزدیک‌تر نمی‌شویم. از زمان معرفی اولیه این بازی نقش‌آفرینی استودیو پلی‌گراند، هیچ خبر رسمی دیگری درباره بازی منتشر نشده که باعث شده سوالاتی درمورد روند توسعه بازی و زمان عرضه آن به‌وجود آیند؛ به‌خصوص اینکه مهندس ارشد بازی در سال ۲۰۲۱ گفته بود چهار سال است روی توسعه بازی کار کرده است.

شایعه جدیدی از 4chan نشات گرفته بود که تصویری منتشر کرده و ادعا شده بود آخرین نسخه بازی توسط استودیو سازنده غیرقابل‌بازی در نظر گرفته شده و ظاهرا استودیو تصمیم گرفته توسعه بازی را از اول شروع کند و برای پیش‌روی بازی موتور آن را به آنریل انجین ۵ تغییر دهد. اما به‌نظر چنین حرفی اشتباه بوده است. کریستوفر درینگ از رسانه GameIndustry با اشاره به این توییت نوشته است که «این حرف درست نیست».

پلی‌گراند یا شرکت مایکروسافت تاکنون واکنش رسمی به این خبر نداشته‌اند، اما چند منبع دیگر این شایعه را تکذیب کرده و آن را نادرست اعلام کرده‌اند و بازی فیبل همچنان با انجین فورزاتک روند توسعه خود را سپری می‌کند. در هرحال ممکن است در آینده شاید نمایش جدیدی از بازی باشیم.

بازی Fable در حال ساخت برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی است. به‌تازگی اعلام شده بود ایداس مونترآل، سازنده Deus Ex در روند توسعه بازی نقش خواهد داشت.

منبع : زومجی

 

همچنین بررسی کنید ...

اپیک گیمز، سخاوتمندی با طعم ضرر!

اپیک گیمز با اهدای ۸۶ بازی رایگان، نزدیک به ۲۰۰۰ دلار به کاربران خود هدیه …