احتمال لغو تولید نینتندو سوییچ پرو

976969eee - احتمال لغو تولید نینتندو سوییچ پرو

سال‌های زیادی از شروع پخش شایعه‌ها پیرامون انتشار نسخه‌ی پرو و میان نسلی کنسول نینتندو سوییچ در صنعت بازی گذشته است. در میان بسیاری از منابع ناشناخته که به این ادعا اشاره داشتند، بسیاری از رسانه‌های بزرگ و شناخته‌شده نیز احتمال ساخت این مدل را تایید می‌کردند. اخیرا جان لینمن از رسانه‌ی دیجیتال فاندری در یک پادکست جدید بیان کرد که تاکنون چند توسعه‌دهنده تأیید کرده‌اند که نینتندو در مقطعی از زمان برای به‌روزرسانی میان نسلی نینتندو سوییچ برنامه‌ریزی کرده بود، اما در نهایت تصمیم گرفت به‌ جای ساخت نسخه‌ی پرو، تمرکز خود را روی ساخت یک کنسول جدید بگذارد. نینتندو هنوز به‌ طور رسمی سیستم بازی ویدیویی بعدی خود را معرفی نکرده است و لینمن خاطرنشان کرد که احتمال نمی‌دهد این معرفی در سال ۲۰۲۳ انجام شود.

لینمن در این‌باره توضیح داد: «براساس اطلاعاتی که از صحبت با توسعه‌دهندگان مختلف به‌دست آوردم، فکر می‌کنم در مقطعی از زمان و به‌صورت داخلی، عرضه‌ی نوعی به‌روزرسانی میان نسلی برای نینتندو سوییچ برنامه‌ریزی شده بود و حال به نظر می‌رسد که دیگر اتفاق نمی‌افتد. بنابراین کاملا واضح است که هر کاری که در آینده انجام دهند، سخت‌افزار واقعی [و جدید] نسل بعدی خواهد بود. فکر نمی‌کنم [معرفی سخت‌افزار جدید] در سال ۲۰۲۳ باشد».

به‌روزرسانی‌های میان نسلی یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌های دستی نینتندو در طول سال‌های گذشته بوده‌اند. از جمله‌ی این پلتفرم‌ها می‌توان به کنسول‌های ارتقایافته میان نسلی DSi و New Nintendo 3DS اشاره کرد که نسبت به نسخه‌ی پایه‌ی خود بهبودهایی برای بازیکنان ارائه داده‌اند. با توجه‌ به مشکلاتی که کل صنعت بازی با کمبود تراشه در دو سال گذشته داشته است، این امکان وجود دارد که نینتندو تصمیم گرفته باشد به‌جای انتشار یک کنسول میان نسلی، به سمت تولید نینتندو سوئیچ OLED حرکت کند. از زمان معرفی این مدل فقط برخی شایعه‌ها گزارش شده است و شرکت نینتندو تاکنون موضوعی را به‌صورت رسمی تایید نکرده است.

نینتندو سوییچ یکی از موفق‌ترین پلتفرم‌های بازی ویدیویی برای شرکت نینتندو بوده است. پس از نزدیک به ۶ سال حضور در بازار، این پلتفرم همچنان به عملکرد بسیار خوب خود برای نینتندو ادامه می‌دهد و نمی‌توان حدس زد که این شرکت در چه زمانی تصمیم به معرفی پلتفرم بازی جدید خود خواهد گرفت. بااین‌حال می‌توان امیدوار بود که کنسول بعدی نیز ترکیبی از قابلیت‌های حمل شدن و بازی در خانه را ارائه کند. همچنین بسیاری از طرفداران امیدوار هستند این کنسول جدید با فهرست بازی‌های نینتندو سوییچ سازگار باشد.

منبع : زومجی

 

همچنین بررسی کنید ...

دلجویی ریسپاون از بازیکنان Apex Legends با پک‌های ایپکس رایگان!

استودیو ریسپاون به دنبال مشکلات اخیر مربوط به اکانت‌ها در بازی Apex Legends، به تمام …