طرفداران GTA VI با استفاده از خط بریل، تاریخ انتشار تریلر دوم بازی را کشف کردند

646456456546 - طرفداران GTA VI با استفاده از خط بریل، تاریخ انتشار تریلر دوم بازی را کشف کردند

طرفداران بازی GTA VI که از انتظار برای انتشار تریلر بعدی این بازی خسته شده‌اند، به روش‌های عجیبی برای یافتن تاریخ انتشار آن دست زده‌اند. یکی از این روش‌ها، استفاده از خط بریل در سوراخ‌های گلوله خودروی موجود در پوستر رسمی بازی است.

کاربری در شبکه اجتماعی ردیت با نام 27Guy، با استفاده از خط بریل و متصل کردن محل سوراخ‌گلوله‌ها به یکدیگر، عدد ۱ و ۹ (اشاره‌ی احتمالی به روز اول ماه سپتامبر) و کلمه‌ی «بیشتر» را توانسته است پیدا کند که کنار هم قرار دادن آن‌ها به عبارت «بیشتر، سپتامبر» ختم می‌شود.

این یافته‌ی کاربر ردیت با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران این شبکه اجتماعی مواجه شده است. برخی از کاربران این یافته را جدی گرفته‌اند و معتقدند که تاریخ انتشار تریلر دوم GTA VI، سپتامبر ۲۰۲۴ (آذر و دی ۱۴۰۳) است. اما برخی دیگر، این یافته را یک شوخی یا گمانه‌زنی بی‌اساس می‌دانند.

در هر صورت، این اولین باری نیست که طرفداران GTA VI با استفاده از روش‌های عجیب و غریب، به دنبال یافتن اطلاعات جدیدی در مورد این بازی هستند. پیش از این، طرفداران این بازی با بزرگنمایی روی پوستر رسمی آن، نقشه‌ی بازی را پیدا کرده بودند.

GTA VI یکی از مورد انتظارترین بازی‌های تاریخ است و انتشار اطلاعات جدید در مورد آن، همواره مورد توجه رسانه‌ها و کاربران قرار می‌گیرد.

همچنین بررسی کنید ...

فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

سریال فال‌اوت طوفانی به پا کرد و بازی‌های این مجموعه را به صدر جدول رساند. …