Diablo و ۱۰۰ میلیون قهرمان راهی نبرد با تاریکی!

مجموعه Diablo، یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین فرنچایزهای دنیای بازی، موفق به ثبت رکورد جدیدی شده است. بلیزارد، توسعه‌دهنده این سری، رسماً اعلام کرد که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بازیکن به دنیای تاریک و پرماجرای Diablo قدم گذاشته‌اند.

اولین نسخه از این سری در سال ۱۹۹۶ عرضه شد و از آن زمان تاکنون، هر نسخه از دیابلو با ارائه گیم‌پلی جذاب و عمیق، داستان‌های حماسی و دنیایی فانتزی و تاریک، طیف گسترده‌ای از بازیکنان را به خود جذب کرده است.

طبیعتاً با گذشت زمان و عرضه نسخه‌های جدید، محبوبیت این سری نیز افزایش یافته است. به طوری که بلیزارد گزارش داده است که تمامی نسخه‌های دیابلو، از جمله نسخه چهارم که یک سال پیش منتشر شد، در مجموع بیش از ۱۰۰ میلیون بازیکن را به خود جذب کرده‌اند.

البته لازم به ذکر است که این عدد، نشان‌دهنده‌ی تعداد نسخه‌های فروخته شده‌ی بازی نیست؛ زیرا برخی از نسخه‌های دیابلو به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته‌اند و اخیراً نیز Diablo 4 به سرویس Xbox Game Pass اضافه شده است.

با این حال، رسیدن به این آمار فوق‌العاده، نشان‌دهنده‌ی عمق و نفوذ این سری در دنیای بازی‌های ویدیویی و همچنین علاقه‌ی بی‌نظیر بازیکنان به آن است. بلیزارد برنامه‌های متعددی برای دنیای Sanctuary در نظر گرفته است و به نظر می‌رسد که این غول دنیای بازی، سال‌های درخشانی را در پیش رو خواهد داشت.

همچنین بررسی کنید ...

اپیک گیمز مقابل اپل برای تغییر فروشگاه اپ خود جبهه می‌گیرد

پس از ماه‌ها کشمکش، اپل بالاخره مجبور شد به اپیک گیمز اجازه دهد فروشگاه اپ …