ماجراجویی جدید در دنیای Assassin’s Creed، حالا در جیب شما!

خبر خوش برای طرفداران بازی‌های Assassin’s Creed! جدیدترین نسخه از این سری محبوب، با نام Assassin’s Creed Mirage، رسما برای گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد منتشر شد.

ماجراجویی در بغداد

در این بازی، شما در نقش Basim، یک سارق callejero باهوش که به دنبال پاسخ و عدالت است، در خیابان‌های بغداد گشت و گذار خواهید کرد. با پیوستن به یک سازمان باستانی، Creed جدیدی را خواهید شناخت که سرنوشت Basim را برای همیشه تغییر خواهد داد.

گرافیک و گیم‌پلی خیره‌کننده

Assassin’s Creed Mirage با بهره‌گیری از قدرت پردازنده‌های A17 Pro و A16 Bionic، تجربه‌ای بصری خیره‌کننده و گیم‌پلی روان و سریع را بر روی گوشی‌های آیفون 15 پرو، آیفون 15 پرو مکس، آیپد ایر و آیپد پروهای مجهز به تراشه M1 به ارمغان می‌آورد.

قیمت و دسترسی

بازی Assassin’s Creed Mirage در حال حاضر برای کاربران در برخی مناطق از جمله ایالات متحده، استرالیا، نیوزیلند، هند و سنگاپور در دسترس است و تا چند ساعت دیگر در سراسر اروپا نیز منتشر خواهد شد.

طبق اعلام یوبی‌سافت، 90 دقیقه ابتدایی بازی به‌صورت رایگان قابل تجربه خواهد بود و برای ادامه‌ی بازی باید حدود 50 دلار پرداخت کنید. با این حال، تا تاریخ 20 ژوئن (31 خرداد) می‌توانید از تخفیف 50 درصدی یوبی‌سافت بهره‌مند شوید.

تجربه‌ای مشابه کنسول‌ها

یوبی‌سافت مدعی است که تجربه‌ی بازی Assassin’s Creed Mirage در موبایل‌ها هیچ تفاوتی با نسخه‌های کنسولی ندارد و تنها کنترل بازی به صورت لمسی خواهد بود.

آماده‌ی یک ماجراجویی جدید هستید؟

Assassin’s Creed Mirage را همین حالا از اپ استور دانلود کنید و به دنیای اسرارآمیز قاتلان در بغداد قدم بگذارید!

جهت دانلود مستقیم از اپ استور کلیک کنید

همچنین بررسی کنید ...

دانلود بازی Mighty Party برای موبایل

Mighty Party یک بازی نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی PANORAMIK GAMES LTD می باشد که …