شایعه, پلی‌استیشن در ماه مه میزبان رویداد شوکیس خواهد بود

اگرچه مایکروسافت با رویدادهای Xbox Games Showcase و Summer Game Fest در ماه ژوئن سروصدا به پا می‌کند، به نظر می‌رسد سونی نیز قصد دارد با برگزاری رویداد شوکیس خود در ماه مه، رقابت را داغ‌تر کند.

هنوز سونی به طور رسمی این رویداد را تایید نکرده، اما جف گراب، افشاگر شناخته شده صنعت بازی، در آخرین قسمت پادکست Giant Bombcast مدعی شد که این رویداد “در ماه جاری” برگزار خواهد شد.

گراب تاریخ دقیق را مشخص نکرد، اما گفت که ممکن است در هر زمانی از این ماه، از هفته آینده تا اواخر ماه، شاهد برگزاری آن باشیم.

انتظار می‌رود که در این رویداد شاهد رونمایی از چند عنوان بزرگ باشیم، از جمله:

ریمیک Silent Hill 2: شایعات حاکی از آن است که ریمیک این عنوان محبوب توسط استودیو Bloober Team ساخته شده و در این رویداد به نمایش در خواهد آمد. این موضوع توسط The Snitch، افشاگر دیگر، نیز تأیید شده است.

بازی جدید Astro Bot: به گفته اسنیچ، در این رویداد شاهد معرفی بازی جدیدی از سری Astro Bot خواهیم بود.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater: با توجه به اینکه سونی به انتشار این بازی در سال جاری اشاره کرده، ممکن است در این رویداد شاهد جزئیات جدیدی از آن باشیم.

پلی استیشن 5 پرو: برخی شایعات حاکی از آن است که سونی در این رویداد از پلی استیشن 5 پرو رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که این کنسول جدید برای عرضه در پاییز 2024 برنامه‌ریزی شده است، اما ممکن است به دلیل کمبود بازی‌های انحصاری تا اوایل 2025 به تعویق بیفتد.

البته، تا زمانی که سونی به طور رسمی این رویداد را تأیید نکند، هیچ چیز قطعی نیست. با این حال، با توجه به سابقه افشاگری‌های دقیق گراب و اسنیچ، احتمال برگزاری این رویداد در ماه مه و رونمایی از عناوین بزرگ در آن بسیار بالا است.

نظر شما در مورد این شایعات چیست؟ منتظر کدام بازی‌ها در رویداد پلی استیشن شوکیس هستید؟

رویداد پلی استیشن شوکیس می‌تواند برای طرفداران پلی استیشن بسیار هیجان‌انگیز باشد و اطلاعات و تصاویر جدیدی از بازی‌های موردانتظارشان را به آنها ارائه دهد. باید منتظر ماند و دید که سونی چه برنامه‌ای برای این رویداد در نظر گرفته است.

همچنین بررسی کنید ...

بفتا ۲۰۲۴: پیشتازی مرد عنکبوتی و رقابت تنگاتنگ مدعیان

مرد عنکبوتی 2 با 9 نامزدی، در صدر فهرست نامزدهای بفتا 2024 قرار دارد. دو …