ایسوس راگ فون ۸ پرو، سلطان کالاف دیوتی وارزون موبایل!

56435645645 - ایسوس راگ فون ۸ پرو، سلطان کالاف دیوتی وارزون موبایل!

رقابت داغ پرچمداران در اجرای وارزون موبایل

گزارشی تازه از عملکرد خارق‌العاده ایسوس راگ فون ۸ پرو در اجرای بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل خبر می‌دهد. این گوشی در مقایسه با آیفون ۱۵ پرو مکس، رقیب قدرتمند خود، عملکردی درخشان‌تر داشته است.

آیفون ۱۵ پرو مکس در قله، اما با محدودیت

آیفون ۱۵ پرو مکس با وجود تنظیمات گرافیکی Peak، نرخ فریم قابل قبولی ارائه می‌دهد، اما به دلیل عدم پشتیبانی از تنظیمات گرافیکی Peak در پرچمداران اندرویدی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳، مقایسه دقیقی بین این دو گوشی انجام نشده است.

راگ فون ۸ پرو، فاتح میدان نبرد

در تنظیمات گرافیکی High، راگ فون ۸ پرو با ۷.۵ درصد سرعت بیشتر و ثبت نرخ فریم 81.3 فریم بر ثانیه، گوی سبقت را از آیفون ۱۵ پرو مکس ربوده است. سیستم خنک‌کننده قوی این گوشی، به پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 750 اجازه می‌دهد تا از حداکثر قدرت خود استفاده کنند و به نرخ فریم بالاتری دست پیدا کنند.

43252345 - ایسوس راگ فون ۸ پرو، سلطان کالاف دیوتی وارزون موبایل!

عملکرد قابل قبول آیفون ۱۵ پرو مکس

با وجود عدم استفاده از محفظه بخار بزرگ، آیفون ۱۵ پرو مکس با حفظ دمای ثابت 41 درجه سانتی‌گراد، نرخ فریم 62 فریم بر ثانیه را ارائه می‌دهد که تجربه‌ای روان برای کاربر به ارمغان می‌آورد. فرآیند ساخت 3 نانومتری تراشه A17 Pro در این عملکرد قابل توجه نقش داشته است.

انتظار برای نسل جدید پردازنده‌ها

امیدواریم با عرضه پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام در اواخر سال جاری، شاهد اجرای روان وارزون موبایل در بالاترین تنظیمات گرافیکی باشیم و مقایسه‌های دقیق‌تری بین گوشی‌های مختلف انجام دهیم.

خبر خوش برای دارندگان آیفون ۱۵ پرو مکس

اگر صاحب آیفون 15 پرو مکس هستید، خوشحال باشید! این گوشی با وجود محدودیت‌های موجود، هنوز هم یکی از بهترین گزینه‌ها برای اجرای وارزون موبایل به حساب می‌آید.

همچنین بررسی کنید ...

تجربه تلخ وارزون موبایل با انبوه ربات‌ها

انتشار وارزون موبایل با استقبال پرشور گیمرها همراه بود، اما مشکلات متعددی از جمله عدم …