ماموریت جدید در خلیج فارس Call of Duty Black Ops 6 معرفی شد!

شایعات به حقیقت پیوست! با انتشار اطلاعات رسمی از سوی اکتیویژن، مشخص شد که داستان جدیدترین نسخه سری Call of Duty، Black Ops 6، در زمان جنگ خلیج فارس روایت خواهد شد.

این خبر، از طریق دامنه رسمی بازی که به تازگی راه‌اندازی شده، فاش شده است. در پس‌زمینه این دامنه، کلمه “خلیج” به وضوح قابل مشاهده است.

پیش از این، شایعات و گزارش‌های متعددی درباره وقوع داستان Black Ops جدید در جنگ خلیج فارس منتشر شده بود. حال با تأیید رسمی این خبر توسط اکتیویژن، صحت این شایعات به اثبات رسید.

جنگ خلیج فارس که در سال 1990 آغاز شد، به دنبال اشغال کویت توسط عراق به وقوع پیوست و با پیروزی ایالات متحده و ائتلاف متحدانش به پایان رسید.

با توجه به این اطلاعات، داستان Black Ops 6 حدود 10 سال پس از وقایع Cold War روایت خواهد شد. از این رو، می‌توان حدس زد که شخصیت‌های Mason و Woods در این نسخه حضور نخواهند داشت.

علاوه بر این، دامنه Black Ops 6 حضور یکی از شخصیت‌های مهم Cold War در این نسخه را نیز تأیید می‌کند. در سمت راست پس‌زمینه این دامنه، متنی در قالب پیامی محرمانه نوشته شده که در آن نام Russell Adler، شخصیت همراه Call of Duty Black Ops Cold War، به چشم می‌خورد.

همچنین با توجه به کاورهای منتشر شده از Black Ops 6، می‌توان کلاهی بر سر شخصیت نمایش داده شده و لوگوی Cerberus را مشاهده کرد که شباهت زیادی به کلاه Adller دارد.

انتظار می‌رود که بازی Call of Duty Black Ops 6 بلافاصله پس از شوکیس بازی‌های ایکس‌باکس که در تاریخ 9 ژوئن 2024 (20 خرداد 1402) برگزار می‌شود، رونمایی شود.

علاقه‌مندان به سری Call of Duty می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده رونمایی رسمی از این بازی، منتظر شوکیس بازی‌های ایکس‌باکس در تاریخ 9 ژوئن 2024 باشند.

همچنین بررسی کنید ...

پایانِ سکوت, بازی Crash Bandicoot 5 رسماً لغو شد

خبر ناگوار برای طرفداران کرش! بازی Crash Bandicoot 5 که بعد از 3 سال توسعه، …