GTA 6 رجزخوانی راک‌استار از ساخت یک بازی بی‌نقص

45645645 - GTA 6 رجزخوانی راک‌استار از ساخت یک بازی بی‌نقص

راک‌استار، غول بازی‌سازی، با انتشار تریلر مورد انتظار GTA 6 در آذرماه 1402، هیجان و شور و اشتیاق را در میان طرفداران این سری محبوب به اوج خود رساند. این تریلر، مهر تأییدی بر بسیاری از شایعات منتشر شده زد و انتظارات برای انتشار این بازی را به شدت افزایش داد.

شرکت تیک-تو اینتراکتیو، مالک راک‌استار، از رویکرد کمال‌گرایی در ساخت GTA 6 خبر می‌دهد. استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو، در مصاحبه‌ای به سوددهی اولین تریلر GTA VI برای این شرکت اشاره کرد و در مقایسه‌ی نسل قبلی GTA با این بازی، اذعان داشت که انتظارات کاربران و گیمرها به طور قابل توجهی افزایش یافته است. به همین دلیل، کمال‌گرایی را دلیل اصلی تأخیر در انتشار این بازی مورد انتظار عنوان کرد.

هنوز اطلاعات دقیقی از زمان انتشار GTA 6 در دست نیست. با این حال، طبق اطلاعات فاش شده، احتمالاً این بازی در اواخر تابستان سال 1404 برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

انتظار می‌رود GTA 6 با گرافیک خیره‌کننده، داستان جذاب و گیم‌پلی پویا، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای گیمرها رقم بزند. کمال‌گرایی راک‌استار در ساخت این بازی، نوید یک شاهکار جدید در دنیای بازی‌های ویدئویی را می‌دهد.

همچنین بررسی کنید ...

فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

سریال فال‌اوت طوفانی به پا کرد و بازی‌های این مجموعه را به صدر جدول رساند. …