بازی Ghostwire Tokyo وارد گیم پس می شود

43534534543 - بازی Ghostwire Tokyo وارد گیم پس می شود

بازی Ghostwire Tokyo قرار است در مارس 2023 برای ایکس باکس گیم پس عرضه شود و احتمالا این اتفاق با محتویات جدید رخ می‌دهد.

طبق گفته یکی از کاربران Reddit که به نظر می‌رسد برنامه‌های لو رفته زنیمکس مدیا (Zenimax Media) برای سال 2023 را در اختیار دارد، Ghostwire Tokyo در مارس 2023 برای ایکس‌ باکس منتشر خواهد شد و طبیعتا برای کاربران گیم پس نیز در دسترس قرار می‌گیرد. در این پست همچنین اشاره شد که Ghostwire Tokyo با محتویات کاملا جدید روی پلتفرم‌های ایکس باکس منتشر می‌شود.

زمان انتشار بازی، همزمان با پایان دوره قرارداد انحصار زمانی یا پلی استیشن است که در 5 فروردین 1401 (25 مارس 2023) به پایان می‌رسد. بنابراین، انتظار می‌رود که Ghostwire Tokyo در همان روز با محتوای جدید عرضه شود. پیش از این، بتسدا (Bethesda) تبلیغ Ghostwire Tokyo برای کنسول‌های نسل نهمی خود را آغاز کرده بود. کاغذهای دیواری دفتر مرکزی انتشارات بین‌المللی جدید بتسدا در لندن، به خوبی این موضوع را تایید می‌کرد.

بازی Ghostwire: Tokyo یک بازی اکشن ماجراجویی است که در سال 2022 توسط تانگو گیم‌ورکز (Tango Gameworks) توسعه یافته و توسط بتسدا منتشر شده است. این بازی در تاریخ 25 مارس 2022 در سراسر جهان برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. بازی از منظر اول شخص جریان دارد. برای غلبه بر ارواح و موجودات ترسناک توکیو، بازیکن می‌تواند از انواع توانایی‌های روانی و ماوراء الطبیعه استفاده کند.

به گفته کارگردان بخش مبارزات بازی، این عنوان مبارزات رزمی با جادو ترکیب می‌کند، زیرا شخصیت اصلی از حرکات رزمی دست برای اجرای طلسم استفاده می‌کند. بازیکن می‌تواند از حرکات مختلفی برای از بین بردن دشمنان استفاده کند. شخصیت‌ها می‌توانند با کشتن این ارواح و جمع‌آوری یوکای و امتیازات کافی، منابعی برای ارتقای مهارت‌های خود کسب کنند.

بازی Ghostwire داستان شخصیت آکیتو را دنبال می‌کند، مرد جوانی که توسط یک روح تسخیر شده است. او با کنترل بر بدن خود بیدار می‌شود، به استثنای دست راستی که توسط روح مذکور تسخیر شده است. اتفاق عجیبی در شهر رخ داده و جمعیت زنده به طور کامل از بین رفته‌اند. تنها چیزی که باقی مانده است، هیولاها و ارواح سرگردانند.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

حمله سایبری به اپیک گیمز: جزئیات هک 190 گیگابایتی

هک گسترده اپیک گیمز، سازنده بازی محبوب فورتنایت، توسط گروه Mogilevich فاش شد. این گروه …