تاخیر در عرضه دسترسی زودهنگام بازی Rogue Prince of Persia

انتشار بازی The Rogue Prince of Persia با تاخیر مواجه شد. استودیوی Evil Empire و یوبیسافت دلیل این اتفاق را عرضه ناگهانی Hades II عنوان می‌کنند.

در بیانیه‌ای که این دو شرکت منتشر کرده‌اند، آمده است:

هفته گذشته برای ما کمی عجیب بود! همه چیز از عرضه یک بازی کوچک با نام Hades II شروع شد، شاید اسم آن را شنیده باشید! بعد از عرضه Hades II، تمام تیم ما و خانواده‌هایشان، مشغول تجربه آن شدند. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که اجازه دهیم آن‌ها تا پیش از عرضه The Rogue Prince of Persia به تجربه‌شان ادامه دهند.

بازی همچنان در ماه مه (اردیبهشت/خرداد) عرضه خواهد شد، اما تاریخ دقیق را دوشنبه هفته آینده اعلام خواهیم کرد.

تیم سازنده در ادامه این بیانیه با تاکید بر کیفیت بازی The Rogue Prince of Persia، دلیل تاخیر را انتشار همزمان با بازی Hades II عنوان می‌کند و می‌نویسد:

ما از کیفیت The Rogue Prince of Persia مطمئن هستیم، اما انتشار در نزدیکی اثری با ژانر مشابه، خصوصا این که آن اثر یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال بوده کار اشتباهی است. همچنین این فرصت اضافه به ما وقت بیشتری برای بهینه‌سازی می‌دهد و می‌توانیم باگ‌های بیشتری را پیدا کنیم.

انتشار ناگهانی Hades II در هفته گذشته، بسیاری از گیمرها را غافلگیر کرد. این بازی که در سبک روگ‌لایک است، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین عناوین حال حاضر در استیم تبدیل شده است.

The Rogue Prince of Persia در ماه مه سال 2024 (اردیبهشت/خرداد 1403) برای PC عرضه خواهد شد. پیش از این، آقای دنی اسدی، آهنگساز و موزیسین ایرانی، به عنوان آهنگساز و تهیه‌کننده موسیقی این بازی معرفی شده بود.

نظر شما درباره این تاخیر چیست؟ منتظر بازی The Rogue Prince of Persia هستید؟

همچنین بررسی کنید ...

پایانِ سکوت, بازی Crash Bandicoot 5 رسماً لغو شد

خبر ناگوار برای طرفداران کرش! بازی Crash Bandicoot 5 که بعد از 3 سال توسعه، …