بازی Sifu بیش از 50 هزار فروش در استیم داشت

34543555 - بازی Sifu بیش از 50 هزار فروش در استیم داشت

بازی Sifu دو روز پیش به‌ صورت رسمی روی پلتفرم استیم منتشر شد. در طی همین دو روز، این بازی فروش ۵۰ هزار نسخه‌ای را تجربه کرده است.

این خبر توسط اسلوکلپ، در توییتر منتشر شد. این استودیو ضمن اعلام رقم فروش بازی سیفو روی استیم، چند آمار دیگر را هم در توییتر خود منتشر کرد. از جمله اینکه بازی Sifu در حال حاضر ۹۴ درصد بازخورد مثبت را در استیم دریافت و ساب‌ردیت آن به ۲۰ هزار کاربر رسیده است.

همچنین همزمان با انتشار بازی روی استیم، بازی Sifu برای کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم عرضه شد. در همین حال، چهارمین به‌روزرسانی بزرگ بازی در قالب یک بسته‌ی الحاقی منتشر شد. این بسته‌ی الحاقی در ماه دسامبر معرفی شد و پنج حالت حالت جدید را همراه‌با ۴۵ چالش مختلف به بازی اضافه می‌کند.

Sifu در ابتدا برای پلی استیشن، نینتندو سوییچ و فروشگاه اپیک گیمز روی پی سی منتشر شده بود. این بازی روی پلتفرم‌های مذکور هم موفقیت‌های بسیار زیادی را تجربه کرد و برای مثال شرکت کپلر اینتراکتیو، ناشر بازی در ماه مارس اعلام کرد که تا به حال ۲ میلیون نسخه از بازی Sifu به فروش رسیده است.

از زمان انتشار Sifu، همواره شاهد انتشار به‌روزرسانی‌های مختلفی برای این بازی بودیم. در یکی از به‌روزرسانی‌هایی که در تابستان سال قبل منتشر شد، درکنار اصلاح مشکلات گیم‌پلی، یک سیستم امتیازدهی و درجه سختی جدید را به بازی اضافه کرد.

منبع : زومجی

 

همچنین بررسی کنید ...

شاهزاده ایرانی: ماجراجویی جدید در راه است!

طبق شایعات، یوبیسافت در حال ساخت نسخه جدیدی از بازی محبوب شاهزاده ایرانی با نام …