درآمد بازی Hogwarts Legacy از 1.3 میلیارد دلار عبور کرد

3454535 - درآمد بازی Hogwarts Legacy از 1.3 میلیارد دلار عبور کرد

در اوایل ماه مه، شرکت برادران وارنر اعلام کرد که انتشار بازی Hogwarts Legacy روی ایکس باکس سری ایکس/اس، PC و پلی استیشن ۵، درآمدی ۱ میلیارد دلاری را برای آن‌ها به ارمغان آورده است. اما حالا به لطف انتشار نسخۀ نسل هشتمی بازی (پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان) درآمد حاصل از Hogwarts Legacy به بیش از ۱.۳ میلیارد دلار رسیده که آماری فوق‌العاده محسوب می‌شود.

نه تنها انتظار درآمدزایی بیشتر در روزهای آتی را داریم، بلکه انتشار نسخۀ سوییچ در تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۳ آبان ۱۴۰۲)، باری دیگر درآمدی فوق‌العاده را برای برادران وارنر به ارمغان خواهد آورد. وب‌سایت GamesIndustry.biz مدتی پیش در گزارشی اعلام کرد عملکرد Hogwarts Legacy به قدری موفقیت آمیز بوده که موجب شد علی‌رغم اینکه در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ بازی‌هایی مانند Elden Ring و Horzion: Forbidden West منتشر شدند، فروش کلی بازی‌های ویدیویی در سه ماه ابتدایی ۲۰۲۳ از سه ماهه اول ۲۰۲۲ بیشتر شود.

اخیرا یک فهرست شغلی جدید از طریق وبسایت Warner Bros. Discover برای جذب مهندس نرم‌افزار در آوالانچ سافتور (سازندگان Hogwarts Legacy)منتشر شده است که در توضیحات آن به توسعۀ یک بازی AAA رونمایی نشده از این استودیو اشاره می‌شود.

گفتنی است که بازی Hogwarts Legacy هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دسترس قرار دارد.

منبع : گیم فا

همچنین بررسی کنید ...

عناوین PS1 و سگا به زودی روی آیفون قابل اجرا خواهند بود!

خبر خوشی برای طرفداران بازی‌های ویدئویی کلاسیک! به نظر می‌رسد بالاخره می‌توانید عناوین محبوب پلی‌استیشن …