سرورهای LittleBigPlanet 3 برای همیشه از دسترس خارج شدند

استودیوی Sumo Digital توسعه‌دهنده بازی LittleBigPlanet 3، در بیانیه‌ای اعلام کرد که سرورهای این بازی به دلیل مشکلات فنی مداوم که باعث اختلال در تجربه آنلاین بازی می‌شد، به طور دائمی خاموش خواهند شد. این خبر ناامید کننده‌ای برای طرفداران این بازی محبوب است که از سال 2014 از محتوای خلاقانه و ویژگی‌های آنلاین آن لذت می‌بردند.

با وجود این خاموشی، محتوای ذخیره‌شده به صورت محلی روی کنسول پلی‌ استیشن 4 کاربران، همچنان قابل دسترسی خواهد بود. به این معنی که بازیکنان می‌توانند به مراحل و دنیاهایی که خود یا دیگر بازیکنان ساخته‌اند، به صورت آفلاین دسترسی داشته باشند.

با این حال، دیگر امکان اشتراک‌گذاری محتوای جدید یا استفاده از سایر ویژگی‌های آنلاین بازی مانند جستجو و مرور مراحل ساخته شده توسط دیگر کاربران، وجود نخواهد داشت.

تیم Sumo Digital در بیانیه خود از صبر و شکیبایی طرفداران LittleBigPlanet 3 در طول این مدت قدردانی کرد.

LittleBigPlanet 3 در سال 2014 برای پلی‌ استیشن 4 و پلی‌ استیشن 3 منتشر شد و به دلیل گیم‌پلی خلاقانه و ابزارهای قدرتمند ساخت مراحل، مورد استقبال منتقدان و بازیکنان قرار گرفت.

اگرچه خاموشی دائمی سرورها ناامید کننده است، اما طرفداران LittleBigPlanet 3 هنوز هم می‌توانند از محتوای آفلاین بازی لذت ببرند و خاطرات خود را با این عنوان محبوب زنده نگه دارند.

خروج از نسخه موبایل