Kena: Bridge of Spirits به Xbox Series X/S می‌آید؟

بازی Kena: Bridge of Spirits، اثر تحسین‌شده استودیوی Ember Lab که در سال ۲۰۲۱ برای PlayStation و PC منتشر شد، به نظر می‌رسد به زودی برای Xbox Series X/S نیز عرضه خواهد شد. این موضوع به دلیل رده‌بندی سنی اخیر این بازی توسط ESRB برای کنسول‌های نسل نهم ایکس‌باکس و با نام ناشر Maximum Entertainment مطرح شده است.

اگرچه تاکنون هیچ‌گونه اطلاعیه رسمی از سوی Ember Lab یا Maximum Entertainment مبنی بر انتشار بازی Kena: Bridge of Spirits برای Xbox Series X/S منتشر نشده، اما لیست شدن این عنوان در ESRB نشان‌دهنده قریب‌الوقوع بودن این اتفاق است.

سابقه‌ی انتشار Kena: Bridge of Spirits

پس از عرضه Kena: Bridge of Spirits در سال ۲۰۲۱، Ember Lab اعلام کرده بود که در حال بررسی امکان انتشار این بازی برای سایر پلتفرم‌ها است. با این حال، تا به امروز هیچ خبر رسمی در این خصوص منتشر نشده بود.

علاوه بر این، Ember Lab سال گذشته از ساخت یک بازی جدید و جاه‌طلبانه‌تر خبر داد که ممکن است تمرکز استودیو را از انتشار Kena: Bridge of Spirits برای پلتفرم‌های دیگر منحرف کرده باشد.

Kena: Bridge of Spirits در حال حاضر برای PS5، PS4 و PC در دسترس است.

با وجود عدم وجود تأیید رسمی، لیست شدن Kena: Bridge of Spirits در ESRB برای Xbox Series X/S امیدواری‌ها را برای انتشار این بازی زیبا و سرگرم‌کننده در پلتفرم ایکس‌باکس زنده نگه داشته است. طرفداران این بازی می‌توانند منتظر اخبار و اطلاعات بیشتر در خصوص انتشار رسمی آن برای Xbox Series X/S باشند.

خروج از نسخه موبایل