شاهزاده ایرانی: ماجراجویی جدید در راه است!

طبق شایعات، یوبیسافت در حال ساخت نسخه جدیدی از بازی محبوب شاهزاده ایرانی با نام The Rogue Prince of Persia است. این بازی که توسط استودیو Evil Empire، سازنده بازی Dead Cells، در حال توسعه است، گفته می‌شود که در سبک roguelike خواهد بود و در تاریخ 10 آوریل 2024 (22 فروردین 1403) در رویداد Triple-i Initiative رونمایی خواهد شد.

انتظار می‌رود که این بازی در 14 مه 2024 (25 اردیبهشت 1403) در فاز Early Access از طریق استیم منتشر شود. تاریخ انتشار نسخه کامل بازی و همچنین عرضه آن برای سایر پلتفرم‌ها هنوز مشخص نیست.

جزئیات کمی از گیم‌پلی بازی منتشر شده است، اما گفته می‌شود که این بازی دارای عناصر roguelike مانند مرگ دائمی و مراحل تصادفی خواهد بود. با این حال، به نظر می‌رسد که بازی همچنان برخی از عناصر اصلی سری شاهزاده ایرانی، مانند حرکات آکروباتیک و مبارزات با شمشیر را حفظ خواهد کرد.

رونمایی از The Rogue Prince of Persia خبر هیجان‌انگیزی برای طرفداران قدیمی این سری بازی‌ها است. این بازی اولین عنوان جدید در این سری از سال 2010 و بازی Prince of Persia: The Forgotten Sands است.

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی، انتظار می‌رود که جزئیات بیشتری از بازی در مورد داستان، گیم‌پلی و شخصیت‌ها به اشتراک گذاشته شود.

همچنین بررسی کنید ...

فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

سریال فال‌اوت طوفانی به پا کرد و بازی‌های این مجموعه را به صدر جدول رساند. …