سازندگان مجموعه Forza یک بازی موبایلی می‌سازند

4645645 - سازندگان مجموعه Forza یک بازی موبایلی می‌سازند

استودیو ترن ۱۰، سازنده مجموعه Forza در حال همکاری با استودیو Hutch برای ساخت یک بازی موبایلی شخصی‌سازی ماشین است.

به‌تازگی مشخص شده است استودیو Hutch، توسعه‌دهنده بازی‌های ریسینگ موبایلی واقع‌در لندن و سازنده آثاری مثل Rebel Racing، F1 Clash و Top Drives در حال توسعه یک بازی موبایلی جداگانه و متمرکز روی شخصی‌سازی ماشین است. نکته مهم اینجا است که این بازی موبایل با راهنمایی‌ها و ایده‌های خلاقانه استودیو ترن ۱۰، سازنده مجموعه Forza ساخته خواهد شد.

نام بازی هنوز مشخص نشده است و تاریخ عرضه آن نیز نامعلوم است. هر دو استودیو قول داده‌اند در زمان مناسب این موبایل‌گیم را معرفی کنند. شان راتلند، مدیرعامل استودیو هاچ درباره این همکاری گفت: «فلسفه ما برای ساخت بازی، تمرکز روی موبایل و تجربیات گیم‌پلی مناسب برای بازیکنان این پلتفرم است. ما متعهد هستیم بازی‌های استراتژیک بسازیم که به جامعه بازیکنان ما اجازه می‌دهند تا از اشتیاق خود برای خودروها تجلیل کنند».

وی افزود: «همین اشتیاق برای ماشین‌ها درکنار ساخت آثار پیشروی موبایلی درباره خودروها باعث شده درکنار ترن ۱۰ قرار بگیریم. همکاری با یکدیگر برای کار روی یک بازی بلافاصله مناسب به‌نظر رسید و ما بسیار هیجان‌زده‌ایم تا نتیجه همکاری چند سال اخیر خود را به شما نشان دهیم».

در دیگر اخبار، در مراسم ایکس باکس مشخص شد Forza Motorsport در روز ۱۸ مهر (۱۰ اکتبر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. استودیو سازنده از نسخه‌های مختلف بازی هم پرده برداشت که شامل یک نسخه پرمیموم ۹۹.۹۹ دلاری است که پنج روز زودتر عرضه خواهد شد.

همچنین شاهد اولین نگاه از Builders Cap، بخش کریر مد جدید فورتزا موتوراسپورت هم بودیم. این کمپین تک‌نفره بازیکنان را دعوت می‌کند تا با کسب بیش‌از ۸۰۰ ارتقای عملکردی و مسابقه با پیشرفته‌ترین حریفان هوش‌مصنوعی تاکنون، برنده رقابت شوند.

منبع : زومجی

همچنین بررسی کنید ...

فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

سریال فال‌اوت طوفانی به پا کرد و بازی‌های این مجموعه را به صدر جدول رساند. …