جزئیات آپدیت جدید بازی God of War Ragnarok

به‌روزرسانی جدید God of War Ragnarok از مدت بارگذاری بازی در پلی استیشن 4 می‌کاهد، قابلیت Photo Mode را به آن می‌افزاید و سایر ایرادات آن را برطرف می‌کند.

استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) جزئیات این به‌روزرسانی را منتشر کرده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. شاید مهم‌ترین هدف این به‌روزرسانی اضافه کردن قابلیت Photo Mode به بازی بوده باشد، اما در کنار آن باگ‌های زیادی رفع شده‌اند و عملکرد اجرایی بازی ثبات بیش‌تری پیدا کرده است. در نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی نیز از این پس دشمنان و محیط‌های مختلف جهان بازی سریع‌تر از گذشته بارگذاری می‌شوند.

بخش Photo Mode برای کسانی که God of War 2018 را تجربه کرده‌اند، آشنا خواهد بود و همانطور که می‌دانید، مواردی چون تغییر میدان دید، فاصله‌ی کانونی، چرخش دوربین و بسیاری از تنظیمات دیگر را در اختیارتان می‌گذارد.

این استودیو همچنین اعلام کرده است که پشتیبانی از بازی ادامه خواهد داشت و به‌روزرسانی‌های آینده، ویژگی‌های تازه‌ای را به بازی اضافه خواهند کرد. با این حال اما، به گفته‌ی کارگردان بازی یعنی اریک ویلیامز (Eric Williams)، این عنوان هیچ بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ای نخواهد داشت.

بازی God of War Ragnarok هم‌اکنون برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد.

 

منبع : گیم فا

 

 

خروج از نسخه موبایل