بازی Quantum Error برای PS5 ساخته شد

35435345334 - بازی Quantum Error برای PS5 ساخته شد

بازی Quantum Error، اثر شوتر و ترسناک تیم‌کیل مدیا، مراحل توسعه خود را پشت سر گذاشته و نسخه پلی استیشن 5 آن گلد شده است. این بدان معناست که نسخه اصلی بازی اکنون آماده است و توسعه آن تمام شده است. با این حال، هنوز تاریخ عرضه دقیقی اعلام نشده است.

تیم‌کیل مدیا اعلام کرده است که بازی Quantum Error در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد، اما روز دقیق انتشار معلوم نیست. نسخه‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی بازی هم در حال توسعه هستند، اما به گفته تیم‌کیل مدیا، SSD کندتر ایکس باکس نسبت به PS5 دلیل عرضه غیر همزمان این نسخه‌ها است. نسخه پلی استیشن 4 هم در حال ساخت بود، اما اخیرا لغو شد.

بازی Quantum Error در یک مرکز تحقیقاتی کوانتومی واقع شده است که توسط موجوداتی ناشناخته مورد حمله قرار گرفته است. بازیکنان در نقش یک آتش‌نشان بازی می‌کنند که باید برای کمک به نجات آسیب‌دیدگان به مرکز تحقیقاتی برود. بازی Quantum Error ترکیبی از ژانر شوتر و وحشت است و ویژگی‌هایی مانند سفر در زمان و واقعیت‌های موازی را در خود دارد.

بازی Quantum Error برای طرفداران ژانر شوتر و وحشت بازی جذابی خواهد بود. بازی دارای گرافیک و گیم‌پلی عالی است و داستان آن جذاب و هیجان‌انگیز است. طرفداران این ژانر حتما از بازی Quantum Error لذت خواهند برد.

همچنین بررسی کنید ...

فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

سریال فال‌اوت طوفانی به پا کرد و بازی‌های این مجموعه را به صدر جدول رساند. …