اسنوپ داگ در راه Call of Duty

34534534534 - اسنوپ داگ در راه Call of Duty

اکتیویژن (Activision) به تازگی اعلام کرده است که اسنوپ داگ ، رپر آمریکایی، قرار است به بازی Call of Duty: Warzone و Modern Warfare II اضافه شود.

نیکی میناژ، به همراه رپر معروف و پلیر قدیمی سری Call of Duty یعنی اسنوپ‌داگ (Snoop Dog) و در کنار آن‌ها رپر انگلیسی/آمریکایی ۲۱ سویج (۲۱ Savage) به عنوان بزرگداشت ۵۰ سالگی ژانر هیپ‌هاپ، قرار است به این مجموعه اضافه شوند.

اکتیویژن اعلام کرده است که به عنوان بزرگداشت ۵۰ سالگی ژانر موسیقی هیپ‌هاپ، همه‌ی کسانی که از تاریخ ۷ آگوست تا ۱۶ آگوست (۱۶ مرداد تا ۲۵ مرداد) وارد بازی شوند، یک War Track مختص به هیپ‌هاپ دریافت خواهند کرد.

فقط کافی است تا در این بازه زمانی، چهار روز در بازی آنلاین شوید تا این هدیه را دریافت کنید.

در این رویداد یک ترک مرتبط با هیپ‌هاپ در دهه ۸۰، ۹۰ و ۲۰۰۰ میلادی به شما هدیه داده خواهد شد، اما این که نام این ترک‌ها چه خواهد بود هنوز مشخص نیست. کاراکتر اسنوپ‌داگ در ابتدای فصل قابل‌ خرید خواهد بود، اما برای تهیه نیکی میناژ و ۲۱ سوج باید اندکی صبر کنید.

طبق گفته اکتیویژن، فصل ۵ بازی که هفته دیگر عرضه می‌شود، نقشه‌های کلاسیک Call of Duty 4: Modern Warfare به همراه چند ماد جدید را به بخش چند‌نفره این بازی اضافه خواهد کرد.

در Warzone، پلیر‌ها بخش داستانی جدیدی را تجربه خواهند کرد که احتمالا به معرفی نسخه بعدی Call of Duty، یعنی Modern Warfare 3، مرتبط خواهد بود.

براساس لوگوی بازی، صحبت‌های کاپیتان پرایس (Capitan Price) از شخصیت‌های اصلی این سری، و عکس‌های تبلیغاتی مرتبط با بطری نوشیدنی انرژی‌زای مانستر (Monster) به نظر می‌رسد که شخصیت منفی این سری Vladimir Makarov باشد.

منبع : گیم فا

همچنین بررسی کنید ...

فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

سریال فال‌اوت طوفانی به پا کرد و بازی‌های این مجموعه را به صدر جدول رساند. …