جزئیات جدید از زمان انتشار EA Sports FC منتشر شد

34543534566 - جزئیات جدید از زمان انتشار EA Sports FC منتشر شد

اولین بازی فوتبال استودیوی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) بدون برند فیفا (FIFA)، یعنی EA Sports FC، در یک بازه انتشار آشنا برای طرفداران، عرضه خواهد شد.

با توجه به داده‌های ارائه شده توسط منبع بسیار قابل اعتماد billbil-kun، که سابقه بسیار قوی در افشای اطلاعات مربوط به تاریخ انتشار بازی‌ها دارد، EA Sports FC در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳ (۷ مهر ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد.

نسخه‌های Standard و Ultimate بازی، همانند سری فیفا در دسترس خواهند بود و همانطور که در مورد سری فیفا هم وجود داشت، دارندگان نسخه Ultimate، امکان دسترسی زودهنگام به بازی را خواهند داشت.

در حالی که FIFA 23 Ultimate Edition به بازیکنان ۳ روز دسترسی زودهنگام می‌داد، طبق گزارش‌ها، EA Sports FC در صورت خرید نسخه گران‌تر، یک هفته دسترسی زودهنگام به بازیکنان می‌دهد.

اوایل سال، شرکت EA اعلام کرد که در ماه جاری میلادی، اطلاعات بیشتری در مورد ریبوت این فرنچایز فوتبالی منتشر خواهد شد.

همچنین در اوایل سال ادعا شد که EA Sports FC Ultimate Team، برای اولین بار از بازیکنان زن استفاده خواهد کرد.

در حالی که سری FIFA چند سالی است بازیکنان زن را مد نظر قرار داده و FIFA 23 را با محتوای فوتبال زنان به‌روز کرده است، اما بازیکنان زن هیچ‌گاه در محبوب‌ترین حالت بازی حضور نداشته‌اند.

حالت Pro Clubs که در آن، هر فرد کنترل یک بازیکن را به جای یک تیم کامل به دست می‌گیرد، از FIFA 23 در دسترس قرار گرفت و امکان ترکیب بازیکنان زن و مرد را ممکن می‌کرد و در حال حاضر، تنها حالتی است که این ویژگی را فراهم می‌کند.

EA Sports FC، اولین بازی فوتبال این ناشر پس از پایان رابطه‌اش با فیفا است؛ با این حال، نهاد حاکم بر فوتبال، هنوز هم قصد دارد بازی‌های ویدیویی بیشتری از این ورزش محبوب بسازد.

اوایل امسال، جیانی اینفانتینو (Gianni Infantino)، رئیس فیفا، گفت که «عنوان جدید فیفا – … ,FIFA 25, 26, 27 – همیشه بهترین بازی الکترونیکی برای هر دختر یا پسری خواهد بود».

منبع : گیم فا

همچنین بررسی کنید ...

فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

سریال فال‌اوت طوفانی به پا کرد و بازی‌های این مجموعه را به صدر جدول رساند. …