سازنده‌ی Gotham Knights پروژه بعدی را آغاز کرد

46464646465 - سازنده‌ی Gotham Knights پروژه بعدی را آغاز کرد

این طور که به نظر می‌رسد استودیوی WB Games Montreal، سازنده‌ی بازی Gotham Knights، قدم دیگری را به سمت توسعه‌ی بازی بعدی خود برداشته است. حداقل با نگاهی به صفحه‌ی LinkedIn یکی از کارمندان این استودیو می‌توان چنین برداشتی داشت.

فاصله‌ی بسیاری زیادی بین عرضه‌ی دو بازی اول استودیوی WB Games Montreal وجود داشت. بازی Gotham Knights در حالی امسال منتشر شد که اولین بازی این استودیو یعنی Batman: Arkham Origins نه سال پیش عرضه شده بود. این طور که به نظر می‌رسد دیگر قرار نیست شاهد وقفه‌ای این چنینی در پروسه‌ی کاری این استودیو باشیم و بازی بعدی آن‌ها بسیار زودتر عرضه می‌شود.

وبسایت Emopulse به تازگی فهمیده که یکی از کارکنان استودیوی WB Games Montreal یعنی Bryan Theberge در صفحه‌ی LinkedIn خود نوشته که کار بر روی پروژه‌ی بعدی خود را آغاز کرده است. Theberge قرار است تهیه‌کننده‌ی ارشد یک بازی معرفی نشده باشد. او در روند توسعه‌ی Gotham Knights هم نقشی مشابه را ایفا کرد.

بازی معرفی نشده‌ی این استودیو ظاهرا مدتی می‌شود که در فاز پیش‌تولید بوده است. سال گذشته گزارش شد که با استناد به پروفایل LinkedIn هنرمند ارشد این استودیو یعنی Megan Berry، این بازی از سال 2019 در فاز پیش‌تولید بوده است. ماه گذشته هم برخی از نیازمندی‌ها و موقعیت‌های شغلی این استودیو به اثری جدید اشاره کردند که با موتور Unreal Engine ساخته شده و شامل المان‌های چندنفره خواهد بود.

البته معلوم نیست که چه زمانی این عنوان رسما معرفی خواهد شد. با این حال با توجه به ورود بازی به فاز تولید، امیدواریم که مدت زیادی را منتظر آن نمانیم. این موضوع را هم نباید فراموش کرد که اثر قبلی این استودیو یعنی Gotham Knights در مجموع عنوانی ناامیدکننده بود و نتوانست نظرات منتقدان و بازیکنان را جلب کند.

بازی Gotham Knights در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و پلتفرم PC در دسترس است.

 

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

حمله سایبری به اپیک گیمز: جزئیات هک 190 گیگابایتی

هک گسترده اپیک گیمز، سازنده بازی محبوب فورتنایت، توسط گروه Mogilevich فاش شد. این گروه …