احتمال عرضه Gran Turismo 7 برای PC

کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi)، تهیه‌کننده‌ی سری گرن توریسمو و رئیس استودیوی پلیفونی دیجیتال (Polyphony Digital)، به تازگی تایید کرده است که این استودیو در حال بررسی عرضه‌ی آخرین نسخه‌ی این سری مسابقه‌ای روی رایانه‌های شخصی است.

564656548654865 - احتمال عرضه Gran Turismo 7 برای PC

به نظر می‌رسد که برنامه‌های سونی برای گسترش حضور خود در فضای رایانه‌های شخصی در سال ۲۰۲۲ شتاب قابل‌توجهی پیدا کرده است. بازی‌هایی نظیر گاد آو وار، بازسازی اسپایدر من، اسپایدر من: مایلز مورالز، Uncharted: Legacy of Thieves Collection و Sackboy: A Big Adventure همگی برای رایانه‌های شخصی در سال جاری عرضه شده‌اند. بنابراین بدیهی است که موارد بیشتریبرای این پلتفرم در دست تولید هستند که بسیاری از آن‌ها هنوز به طور رسمی اعلام نشده‌اند. یکی از این بازی‌ها می‌تواند گرن توریسمو ۷ باشد.

یامائوچی در مصاحبه‌ی اخیر خود، در پاسخ به این سوال که آیا آی‌پی گرن توریسمو می‌تواند مانند تعدادی دیگر از بازی‌های پلی‌استیشن روی رایانه‌های شخصی عرضه شود یا خیر گفته است:

بله، من اینطور فکر می‌کنم. گرن توریسمو اثری بسیار بهینه برای پلی‌استیشن است. در واقع پلتفرم‌های زیادی وجود ندارند که بتوانند بازی را با رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ اجرا کنند، بنابراین یکی از راه‌هایی که با آن می‌توان این امکان را فراهم کرد، محدودسازی پلتفرم است. این موضوع خیلی آسانی نیست، با این حال ما در حال بررسی آن هستیم.

گفتنی است که در اوایل سال جاری، رئیس استودیو‌های پلی‌استیشن، هرمن هالست (Hermen Hulst)، بیان کرد که سونی قصد دارد تا در آینده بازی‌های سرویس محور خود را به طور همزمان برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن منتشر کند و بازی‌های برتر و مهم‌تر خود را حداقل یک سال پس از عرضه روی کنسول‌ها، روی کامپیوتر در دسترس قرار دهد. از آنجایی که گرن توریسمو ۷ احتمالا در دسته‌ی دوم است،، باید فعلا منتظر بمانیم زیرا این بازی در مارس ۲۰۲۲ منتشر شده است.

از طرفی جیم رایان به عنوان رئیس Sony Interactive Entertainment، در اوایل سال گذشته بیان کرد که فرصت ارائه‌ی آی‌پی‌های پلی‌استیشن به مخاطبان گسترده‌تر و همچنین فرآیند پورت آسان‌تر، به این معنی است که ساخت بازی‌های بیشتر برای رایانه‌های شخصی اکنون یک تصمیم نسبتا ساده برای این شرکت است.

در حال حاضر گرن توریسمو ۷ برای پلی‌استیشن ۴ و ۵ در دسترس است.

 

منبع : مجله دیجی کالا

 

همچنین بررسی کنید ...

وحشت در تاریکی: سیستم مورد نیاز Alone in the Dark

استودیو Pieces Interactive و شرکت THQ Nordic جزئیات فنی لازم برای اجرای بازی Alone in …