Nicolas Cage به بازی Dead by Daylight پیوست

445544454 - Nicolas Cage به بازی Dead by Daylight پیوست

نیکلاس کیج (Nicolas Cage)، هنرپیشه شناخته‌شده آمریکایی، همین حالا از طریق بید آزمایشی عمومی Dead by Daylight قابل‌بازی است.

نیکلاس کیج یکی از پرکارترین بازیگران سینمای هالیوود است که البته از دوران اوج خود، سال‌ها فاصله دارد. با این وجود اما از زمانی که حضور وی در بازی Dead by Daylight تائید شد و روی صحنه آمد تا از شخصیت جدیدش که درواقع خودِ او در دنیایی دیگر است صحبت کند، بسیاری از هواداران منتظر بازی در نقش این هنرپیشه معروف هستند.

خوشبختانه با در دسترس قرار گرفتن بیلد آزمایشی عمومی این بازی روی استیم، هم‌اکنون می‌توانید کنترل کیج را برعهده بگیرید. حضور این شخصیت، سه قابلیت جدید به نام‌های Dramaturgy, Scene Partner, و Plot Twist را به بازی اضافه کرده است که مستقیماً از تکنیک‌های بازیگریِ وی الهام‌برداری شده‌اند.

به عنوان مثال Dramaturgy، فقط در شرایطی که سالم باشید استفاده می‌شود و با فعال‌سازی آن، قبل از دریافت پاداش به مدت نیم ثانیه حرکت High-Knee انجام می‌دهید. در Scene Partner، نیکلاس کیج با دیدن قاتل فریاد می‌کشد و از آن جذاب‌تر اما Plot Twist است که با استفاده از آن، هنگامی که مجروح هستید مرگ خود را جعل می‌کنید (خودتان را به مردن می‌زنید) و بعد دوباره با سلامتی کامل، به زندگی باز می‌گردید.

Dead by Daylight: Nicolas Cage Chapter Pack در تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۲۳ (۳ مرداد ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع : گیم فا

همچنین بررسی کنید ...

فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

سریال فال‌اوت طوفانی به پا کرد و بازی‌های این مجموعه را به صدر جدول رساند. …