تعجب گیمرها از قیمت‌های نجومی PS5 Pro

به تازگی اطلاعات بیشتری درباره کنسول PS5 Pro به بیرون درز کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده سونی قصد دارد کنسول جدید خود را با قیمتی نجومی روانه بازار کرده و PS5 Pro را به کابوسی برای گیمرها تبدیل کند. جزئیات بیشتر درباره بهای پی اس 5 پرو را در ادامه این مطلب بخوانید.

شایعات مربوط به کنسول پلی استیشن ۵ پرو ماه‌ها است در حال انتشار هستند. در همین رابطه قیمت پی اس ۵ پرو به صورت غیررسمی توسط Gizchina فاش شده است که نشان می‌دهد سونی نقشه‌های ترسناکی برای گیمرها دارد.

قیمت کنسول پلی استیشن ۵ پرو چقدر خواهد بود؟

به نظر می‌آید سونی به زودی کنسول پلی استیشن ۵ پرو را عرضه می‌کند که در همین رابطه شاهد افزایش قیمت زیادی در مقایسه با پلی استیشن ۵ خواهیم بود. آن طور که اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند، کنسول جدید سونی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ یورو (33 تا 40 میلیون تومان) قیمت خواهد داشت.

این کنسول از نظر مشخصات فنی پیشرفته‌تر از پی اس ۵ معمولی خواهد بود اما انتخاب قیمت برای یک کنسول بازی که عمری کمتر از پی اس ۵ معمولی خواهد داشت، می‌تواند به یک کابوس برای گیمرها تبدیل شود.

پیش از این اعلام شده بود که سونی عرضه نسخه بهبود یافته کنسول PS5 با نام پلی‌استیشن ۵ پرو را برای تعطیلات سال نو ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی کرده است. علاوه بر این به نظر می‌رسد که نسخه قابل حمل PS5 نیز در دستور کار سونی قرار دارد.

همچنین اعلام شده که سونی در حال توسعه یک نسخه قابل حمل از کنسول PS5 است که احتمالاً پیش از PS5 Pro عرضه آن به بازار آغاز خواهد شد. علاوه بر این، قرار است یک نسخه جدیدتر از پلی استیشن ۵ نیز معرفی شود که قابلیت جداسازی درایور داخلی را دارد.

همانطور که اعلام شد کنسول پلی استیشن ۵ پرو سونی در سال ۲۰۲۴ میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. گفته می‌شود پردازنده گرافیکی این کنسول از معماری AMD RDNA 3 بهره می‌برد و احتمالاً تراشه این کنسول ژاپنی با معماری Zen 4 روانه بازار خواهد شد.

منبع : شهر سخت افزار

خروج از نسخه موبایل