لیست بازی‌های جدید پلی‌استیشن پلاس منتشر شد

3463346446 - لیست بازی‌های جدید پلی‌استیشن پلاس منتشر شد

این بازی‌ها برای تمامی سطوح یا Tierهای مختلف این سرویس یعنی اسنشال، اکسترا و پرمیوم یا دیلاکس در دسترس کاربران و مشترکین این سرویس خواهد بود. البته برخلاف کاتالوگ بازی‌های دو سطوح بالاتر PS Plus، گیمرها از 6 دسامبر (15 آذر) تا 2 ژانویه (12 دی) برای اضافه کردن این آثار به کتابخانه‌ی بازی‌های خود مهلت دارند.

نسخه‌ی Founder’s Edition بازی Divine Knockout، اولین عضو جدید سرویس پلاس در ماه جدید خواهد بود. در این بازی سوم‌شخص مبارزه‌ای که توسط استودیوی Red Beard Games توسعه یافته است، بازیکنان در نقش ده خدای افسانه‌ای متفاوت مانند زئوس و ثور به مبارزه به یکدیگر می‌پردازند.

گیم‌پلی بازی در قالب سه حالت یک‌ دربرابر یک تا سه‌ دربرابر سه توسط بازیکنان قابل تجربه خواهد بود. این بازی همچنین از فناوری بازی بین ‌پلتفرمی یا کراس پلی و قابلیت سیو بین پلتفرمی نیز بهره می‌برد. همچنین دارندگان این بازی می‌توانند اسکین اختصاصی DKO در بازی مبارزه‌ای Smite را نیز به‌رایگان دریافت کنند. این بازی برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود.

سه‌گانه‌ی ریمسترشده‌ Mass Effect Legendary Edition دومین و ارزشمندترین بازی جدید در دسترس بازیکنان اشتراک پی‌اس پلاس محسوب می‌شود. در این سری نقش‌آفرینی تحسین‌شده، بازیکنان در نقش فرمانده شپرد، در مسیر تجربه‌ی یک حماسه‌ی فضایی فراموش‌نشدنی قدم می‌گذارند.

این نسخه از مجموعه‌ی مس افکت که سال گذشته برای اولین‌بار روی پلتفرم نسل هشتمی پلی استیشن عرضه شد، علاوه‌بر پیشرفت‌های گرافیکی فراوان و پشتیبانی از وضوح تصویر 4K، شامل بیش از 40 دی‌ال‌سی مختلف و سلاح‌ها، زره‌ها و محتوای دیگر می‌شود که بیش از صدها ساعت گیم‌پلی مجموعه‌ای از بهترین آثار استودیوی بایوور را شامل می‌شود.

بازی اکشن جهان‌باز Biomutant سومین و آخرین بازی جدید سرویس ماهانه‌ی پلی استیشن پلاس در سال 2022 خواهد بود. پس از نابودی درخت زندگی و در یک دنیای آخرالزمانی، بازیکنان با استفاده از گیم‌پلی متنوعی شامل فنون رزمی، تیراندازی و قابلیت‌های مخصوص شخصیت اصلی جهش‌یافته‌ی بازی، باید سرنوشت این جهان و قبیله‌های در جنگ آن را در دست بگیرند.

این بازی در دسترس بازیکنان PS4 و PS5 خواهد بود و طبق تایید استودیوی سازنده‌ی بازی، نسخه نسل نهمی Biomutant از وضوح تصویر 4K و فناوری HDR و همچنین سه حالت گرافیکی مختلف با رزولوشن‌ها و نرخ‌ فریم‌های متفاوت نیز بهره می‌برد.

سونی در انتها تایید کرد که در اواخر ماه دسامبر، از فهرست بازی‌های جدید سطح اکسترا و پرمیوم PS Plus رونمایی خواهد شد. همچنین دارندگان این سرویس تا دوشنبه 5 دسامبر(14 آذر) برای اضافه کردن بازی‌های ماه گذشته‌ی سرویس پلی استیشن پلاس یعنی Heavenly Bodies، Nioh 2 و کالکشن لگو هری پاتر فرصت دارند.

 

منبع : زومجی

 

همچنین بررسی کنید ...

پابجی در آستانه تحولی بزرگ: گرافیک واقع‌گرایانه، نقشه تخریب‌پذیر و محتوای جدید

خبر داغ برای طرفداران پابجی: پس از سال‌ها انتظار، بالاخره این بازی محبوب به‌روزرسانی‌های اساسی …