نبردهای بی‌رحمانه و واقعی‌تر در انتظار سنوئا در Hellblade 2

دنباله مورد انتظار بازی تحسین‌شده Hellblade با نام Senua’s Saga: Hellblade 2، در حال آماده شدن برای عرضه است و طرفداران می‌توانند منتظر نبردهایی واقعی‌تر و جذاب‌تر باشند. طبق گفته‌های وب‌سایت Xbox Wire، مبارزات این بازی به‌طور کامل با استفاده از تکنیک موشن کپچر ساخته شده‌اند و حرکات تمام شخصیت‌ها، از جمله سنوئا و دشمنانش، براساس حرکات واقعی بازیگران ضبط شده است.

دام متیوز، رئیس استودیو نینجا تئوری، در این باره می‌گوید: “با استفاده از موشن کپچر برای تمام حرکات، از دویدن و بالا رفتن گرفته تا مبارزه، می‌توانیم به سطحی از واقع‌گرایی برسیم که قبلا در این سری تجربه نشده بود. هدف ما این بود که نبردها در طول این ماجراجویی حس واقعی و ملموسی داشته باشند.”

تغییر دیگر در سیستم مبارزات بازی، تمرکز بیشتر بر نبردهای تن‌به‌تن است. بنوا ماکن، کارگردان بخش مبارزات، در مصاحبه‌ای با GamesRadar دلیل این کار را چنین توضیح می‌دهد: “ما می‌خواستیم سنوئا در هر نبرد حس آسیب‌پذیری و درماندگی داشته باشد و نبردهای تن‌به‌تن این حس را به بهترین شکل القا می‌کنند.”

جالب است بدانید که الهام‌بخش اصلی طراحان برای سیستم مبارزات بازی، سکانس مشهور “نبرد حرامزادگان” (Battle of the Bastards) از سریال Game of Thrones بوده است. ماکن در این باره می‌گوید: “در این سکانس، جان اسنو در قلب نبرد قرار دارد و فقط به حملات واکنش نشان می‌دهد. ما در شروع کار روی بازی، رؤیای خلق تجربه‌ای مشابه را در بازی داشتیم، تجربه‌ای که در آن بازیکن به‌طور کامل کنترل نبرد را در دست داشته باشد.”

Senua’s Saga: Hellblade 2 در تاریخ ۱ خرداد (۲۱ مه) برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. این بازی تنها با نرخ ۳۰ فریم‌بر‌ثانیه اجرا خواهد شد، چرا که نینجا تئوری هدف خلق تجربه‌ای سینمایی‌تر را دنبال می‌کند.

همچنین بررسی کنید ...

آواتار به نرخ ۴۰ فریم بر ثانیه در کنسول‌ها می‌رسد!

به‌روزرسانی جدید بازی آواتار ، گرافیک روان‌تر و تجربه‌ای جذاب‌تر را برای دارندگان پلی‌استیشن 5 …