انتشار بازی Skull & Bones باز هم به تاخیر افتاد

طبق گزارش مالی جدید شرکت یوبیسافت، سه بازی رونمایی نشده لغو و عنوان Skull & Bones برای ششمین بار تاخیر خورده است. این کمپانی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد.

یوبیسافت به دنبال اعلام خبر تاخیر مجدد Skull & Bones و لغو سه پروژۀ معرفی نشده، اعلام کرد که دو بازی Mario + Rabbids: Sparks of Hope و Just Dance 2023 عملکردی پایین‌تر از انتظارات داشته‌اند و یک بازسازی و احیای اساسی برای این شرکت در راه است. به نظر می‌رسد که تا انتهای آخرین سال مالی 2022، که تا فروردین به طول می‌انجامد، شاهد هیچ محتوایی از سوی یوبیسافت نخواهیم بود.

در گزارش مالی اخیر اعلام شد که استراتژی جدید یوبیسافت خلق بازی‌ها یا برندهای قوی و عظیم بوده است که هنوز هیچکدام از آن‌ها عرضه نشده‌اند و آثار منتشر شده در بازۀ یک سال گذشته، عملکرد خوبی از خود نشان نداده‌اند. در ادامه، اعلام شد که حالا Skull & Bones بازۀ اوایل 2023 تا سال 2024 را هدف قرار داده است؛ بنابراین در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن، این عنوان را در آوریل امسال خواهیم دید.

در استراتژی جدید، یوبیسافت قصد دارد روی بازی‌های کمتر اما با مقیاس بزرگ‌تر تمرکز کند. سهامداران در قبال لغو پروژه‌های متعدد و تاخیرهای متوالی ابراز نگرانی کرده‌اند، اما یوبیسافت اطمینان خاطر داده است که از آوریل 2023 به بعد بازی‌های بزرگی مانند Assassin’s Creed: Mirage ،Avatar: Frontiers of Pandora و یک اثر پریمیوم و بزرگ رونمایی نشده برای انتشار خواهد داشت.

 

منبع : گیم فا

 

خروج از نسخه موبایل