رده‌بندی سنی بازی Final Fantasy XVI تعیین شد

4564564564 - رده‌بندی سنی بازی Final Fantasy XVI تعیین شد

بازی Final Fantasy XVI برای انتشار در تاریخ 1 تیر 1402 (22 ژوئن 2023) آماده شده است و یکی از نشانه‌های نزدیک شدن به انتشار هر بازی، درجه‌بندی شدن سنی آن‌ است.

امروز یکی از بزرگ‌ترین‌ سازمان‌های رده‌بندی سنی، ESRB، رتبه‌بندی خود را از بازی Final Fantasy XVI ارائه کرد و توضیح داد که چگونه و چرا Final Fantasy XVI درجه‌بندی 17+ را به خود اختصاص می‌دهد. رتبه‌بندی Mature 17+ به «خون و زخم، برهنگی جزئی، تم‌های جنسی، زبان تند و خشونت» اشاره می‌کند، اما با خلاصه‌ای که منتشر شده است، جزئیات بیشتری را در دسترس قرار می‌دهد.

در این گزارش ذکر شده است: «این یک بازی اکشن و نقش آفرینی است که در آن بازیکنان نقش یک شاهزاده را در تلاش برای یافتن برادر گمشده خود بر عهده می‌گیرند. بازی از منظر سوم شخص جریان دارد، بازیکنان یک پادشاهی فانتزی را کشف می‌کنند، ماموریت‌های مختلف را انجام می‌دهند و در نبرد با سربازان دشمن و موجودات خطرناک (مانند ترول‌ها و اورک‌ها) شرکت می‌کنند. بازیکنان از شمشیرها و حملات جادویی (به عنوان مثال، گلوله‌های آتشین) برای کشتن دشمنان در نبردهای شلوغ استفاده می‌کنند. در طول سکانس‌های مبارزه، بازیکنان می‌توانند با دنبال کردن دستورات روی صفحه، حملات سینمایی و تمام کننده مختلفی را انجام دهند.»

در ادامه این توضیحات آمده است: «نبردها سریع هستند که با صدا و فریادهای دردناک به همراه انفجارهای بزرگ همراهند. هنگامی که دشمن‌ها کشته می‌شوند، خون‌های زیادی در محیط جاری یا پخش می‌شود. برش‌ها اغلب اعمال خشونت و خون اضافی را به تصویر می‌کشند»

برای Final Fantasy، درجه بندی Mature چیزی غیرعادی است؛ گویا Final Fantasy XVI لحن تیره‌تر و خشن‌تری را ارائه خواهد داد.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

حمله سایبری به اپیک گیمز: جزئیات هک 190 گیگابایتی

هک گسترده اپیک گیمز، سازنده بازی محبوب فورتنایت، توسط گروه Mogilevich فاش شد. این گروه …