دانلود بازی Critical Ops برای موبایل

6464645546546 - دانلود بازی Critical Ops برای موبایل

Critical Ops یک بازی اکشن در سبک تیراندازی از استودیوی بازی سازی Critical Force Entertainment می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است. شما در نقش یکی از افراد ماهر در تیراندازی به گروه ویژه ای از افراد خبره وارد میشوید و باید در خیابان ها و مکان های مختلف با تروریست ها درگیر شده و آنها را نابود کنید. جالب است بدانید که میتوانید به گروه تروریست‌ها ملحق شده و افراد گروه ویژه را نیز از بین ببرید. در هر گروهی که هستید حواستان باشد که غافلگیر نشوید چون ممکن است در زمانی که فکرش را نمی‌کنید شما را نابود کنند! سلاح های مختلفی در طول مراحل بازی در اختیار شما خواهد گرفت که هرکدام کارایی خاصی داشته و به شما در رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد. سریع باشید و سعی کنید به سر دشمنان خود شکلیک کنید تا سریعتر از بین بروند.

در بازی Critical Ops: Multiplayer FPS چه چیزهایی را تجربه خواهید کرد؟

Critical Ops: Multiplayer FPS یک بازی مدرن برای دستگاه های تلفن همراه با هزاران نبرد اکشن فوق العاده هیجان انگیز است. بازیکنان می توانند از لحظات تیراندازی زیبا و به یاد ماندنی با نبردهای شدید بسیاری لذت ببرند.

از گنجینه عظیمی از سلاح ها لذت ببرید

در Critical Ops، بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که از گنجینه ای از سلاح ها با انواع مهمات و انواع اسلحه لذت ببرند و از آن استفاده کنند. هر تفنگ دارای ویژگی تخریب و کشتار خود است و در نهایت می توانید سلاح مورد علاقه خود را برای همراهی در طول نبرد برای خود انتخاب کنید. علاوه بر این، می توانید حق شرکت در چندین سطح را با بسیاری از بازیکنان قدرتمند داشته باشید، با هم یاد بگیرید، بمباران کنید تا سطح مهارت خود را ارتقا دهید، و راه های جدید تیراندازی را بیاموزید.

این بازی دارای سه حالت بازی مدرن و خاص است

در Critical Ops با سه حالت بازی مواجه خواهید شد. در اینجا، سازنده به شما سه انتخاب مختلف می دهد. بسته به شخصیت و سطح بازی هر فرد، آنها این حق را دارند که مناسب ترین حالت را برای لذت بردن از یک فضای سرگرم کننده و آرامش بخش برای خود انتخاب کنند. فرم آزادی این بازی کاملاً محبوب است و به نظر می رسد برای بسیاری از بازیکنان آشنا شده است که دو تیم با هم مبارزه می کنند و تیم برنده این فرصت را خواهد داشت که مالکیت و تسلط بر زمین را داشته باشد.

DEFUSE: دو تیم وجود دارد که هر کدام دو گل دارند! یک طرف در تلاش است تا بمب را تنظیم کند و از آن محافظت کند تا زمانی که منفجر شود، در حالی که طرف دیگر سعی دارد آن را خنثی کند. کنترل میدان جنگ را در دست بگیرید!

TEAM DEATHMATCH: یک Deathmatch زمان بندی شده دو تیم مقابل را مقابل یکدیگر قرار می دهد. هر نقطه گلوله را حساب کنید!
بازی اسلحه: دو تیم با یکدیگر به رقابت می پردازند، و هر بازیکن در تمام سلاح های بازی تلاش می کند. خودتان را آماده کنید!
از طریق تطبیق ما، می‌توانید بازی را هر طور که می‌خواهید بازی کنید:
بازی های سریع: همه سبک های مختلف بازی را با عواملی با سطوح مهارت مشابه در بازی های سریع و همسان بازی کنید.
بازی‌های رتبه‌بندی‌شده: در یک نوع مسابقه‌ای از Defuse، اپراتورها برای امتیاز می‌جنگند و رتبه خود را با برنده شدن تضمین می‌کنند. از نردبان به سمت قله بالا بروید!
بازی های سفارشی: روش اصلی برای بازی Critical Ops، پیوستن یا میزبانی به اتاقی از انواع مختلف بازی است. برای میزبانی اتاق های خصوصی، رمز عبور را فعال کنید.

این بستگی به نحوه بازی هر بازیکن دارد

اکثر آنها شیوه مبارزه و بازی خود را دارند. به همین دلیل است که باید با بسیاری از حریفان با استعداد و قدرتمند روبرو شوید. با تشکر از آنها، شما اطلاعاتی در مورد تیراندازی و نحوه کنترل هم تیمی های خود و تعامل با نیروهای خود به بهترین شکل آموخته اید. هر مسابقه یک نبرد مرگ و زندگی از پیش تعیین شده است، بنابراین شما باید تمام تلاش خود را بکنید، مصمم باشید که دشمن را نابود کنید، استقامت کنید و در مواجهه با مشکلات برای پیروزی پشتکار داشته باشید.

رقابت با نمایندگان چندگانه روی رهبران

در Critical Ops با رقبای زیادی آشنا خواهید شد که برای کسب رتبه برتر در جدول امتیازات رقابت می کنند. اینکه بتوانید بالای این نردبان بایستید یا نه بستگی به تلاش شما در هر بازی دارد. با انعطاف پذیری و درک، دانستن نحوه تنظیم و هدف گیری با دقیق ترین هدف، به زودی به یک تیرانداز حرفه ای تبدیل خواهید شد و در نهایت به راحتی برنده خواهید شد.

تصاویر خصوصیات و صحنه ها بسیار خاص بوده است

Critical Ops باعث شده است که بسیاری از بازیکنان به شدت تحت تاثیر چیدمان و چیدمان مناسب و کامل از شخصیت ها تا صحنه های اطراف قرار بگیرند و فضایی پر از زندگی و پر از شادی ایجاد کنند. تا آنجا که می دانیم، بیش از هزاران نفر از این بازی برای مقاصد سرگرمی و کاهش استرس استفاده کرده اند. شما باید آن را به اشتراک بگذارید و به دوستان یا نزدیکان خود توصیه کنید تا از این سفر بی نظیر لذت ببرید و تجربه کنید!

برخی از ویژگی ها بازی Critical Ops:

قابلیت انتخاب اسلحه های مختلف در بازی
کنترل بسیار ساده و روان بازی
امکان درگیری با سایر بازیکنان
گرافیک فوق العاده زیبا و خیره کننده
صداگذاری بسیار هیجان انگیز

نسخه اندروید مورد نیاز: 5.1 و بالاتر
حجم: 684 مگابایت

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

همچنین بررسی کنید ...

دانلود بازی Tap Tap Dig 2 برای موبایل

Tap Tap Dig 2: Idle Mine Sim – شبیه ساز معدن 2 نام دومین قسمت از …