تیم Street Fighter 6 در توسعه‌ی بازی مصالحه نمی کنند

57659767697 - تیم Street Fighter 6 در توسعه‌ی بازی مصالحه نمی کنند

آقای تاکایوکی ناکایاما (Takayuki Nakayama)، کارگردان بازی Street Fighter 6، گفته که هدف تیم توسعه‌ی این بازی بازگشت این سری به دوران Street Fighter 2 بوده است.

کپکام (Capcom) یکی از هیجان‌انگیزترین برنامه‌های عرضه در سال 2023 را دارد. این ناشر سال 2023 را با عرضه‌ی بازی Monster Hunter Rise برای ایکس باکس و پلی استیشن آغاز می‌کند. پس از آن هم شاهد انتشار Resident Evil 4 در ماه مارس هستیم. Street Fighter 6 هم تابستان عرضه خواهد شد تا قدم رو به جلویی برای این فرنچایز باشد. در حالی که نسخه‌ی قبلی یعنی Street Fighter 5 فراز و نشیب‌های خود را داشت.

در مصاحبه‌ای با Game Informer، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی بازی کازوهیرو سوشیا (Kazuhiro Tsuchiya) گفتند که در توسعه‌ی Street Fighter 6 سعی شده تا از موفقیت بازی‌های قبلی استفاده شود. آن‌ها به نسخه‌های قبلی این فرنچایز، خصوصا نمادین‌ترین آن‌ها یعنی Street Fighter 2، نگاه کرده‌اند:

ناکایاما به من گفت که ایده‌ی آن‌ها بازگرداندن این فرنچایز تقریبا به دوران Street Fighter 2 است. ما صرفا نمی‌خواهیم یک بازی Street Fighter برای طرفداران کنونی این فرنچایز بسازیم، بلکه عنوانی که تمام گیمرها بتوانند عاشق بازی‌های مبارزه‌ای و عاشق Street Fighter شوند. وقتی این ایده به دست من رسید، با آن ارتباطی قوی برقرار کردم. این یک چالش است، اما چالشی که ارزش ریسک کردن را دارد.
برای ناکایاما و سوشیا مهم بود که آن‌ها از عجله کردن در توسعه‌ی بازی مثل Street Fighter 5 اجتناب کنند. این دو می‌خواستند مطمئن شوند که تیم توسعه‌ی بازی زمان کافی برای پیاده‌سازی ایده‌های خود را دارد. همین مهم باعث شده تا تیم توسعه‌ی بازی مجبور به مصالحه در روند توسعه‌ی بازی نشود:

خیلی کم پیش می‌آید که تیم توسعه‌ی بازی بتواند دقیقا هر چیزی که می‌خواهد را اجرایی کند. همیشه مشکلاتی مربوط به بودجه، زمان‌بندی و منابع باعث می‌شوند تا مجبور به مصالحه یا حذف برخی ایده‌ها شوید. اما این بار در رابطه با پروژه‌ی رویایی ناکایاما، به نظر می‌رسد که ما مجبور به مصالحه نشده‌ایم.
بازی Street Fighter 6 در 2 ژوئن سال 2023 (12 خرداد 1402) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. دومین بتای محدود این بازی به تازگی به پایان رسید.

منبع : گیم فا

 

همچنین بررسی کنید ...

فال‌اوت ۴ پس از ۹ سال از GTA V و Call of Duty هم محبوب‌تر شد

سریال فال‌اوت طوفانی به پا کرد و بازی‌های این مجموعه را به صدر جدول رساند. …