نسل نهم The Last of Us Part 2 در دست ساخت است

بر اساس آخرین اطلاعات موجود، ممکن است نسخه پلی استیشن 5 بازی The Last of Us Part 2 از ناتی داگ در حال توسعه باشد و همزمان برای PC نیز عرضه شود.

طرفداران ناتی داگ متذکر شدند که کانال یوتیوب این استودیو دیگر تریلر مربوط به پچ بهبود عملکرد The Last of Us Part 2 را فهرست نمی‌کند و این نشان می‌دهد که نسخه نسل نهمی بازی در دست ساخت قرار دارد. به نظر می‌رسد تریلر The Last of Us Part 2 که مربوط به پچ بهبوددهنده بازی روی پی استیشن 5 بود، بی سر و صدا حذف شده است.

این ویدیو اکنون به صورت خصوصی فهرست شده است، به این معنی که نسخه نسل نهمی بازی احتمالا در دست ساخت قرار دارد. با تایید انتشار The Last of Us Part 1 برای PC، بهبود و عرضه نسخه دوم نیز برای این پلتفرم منطقی به نظر می‌رسد.

نسخه پلی استیشن 5 بازی The Last of Us Part 2 احتمالا دارای ویژگی‌هایی مخصوص این کنسول است، از جمله ویژگی‌های لمسی، تریگرهای تطبیقی، صدای سه بعدی و زمان بارگذاری سریع‌تر. همچنین این امکان وجود دارد که ناتی داگ مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدیدی چون Photo Mode را که از قبل در The Last of Us Part I در دسترس هستند، به بازی اضافه کند.

پیش از این هرمن هالست (Herman Hulst)، رئیس استودیوهای پلی استیشن، اعلام کرده بود که بازسازی The Last of Us Part 1 به دلیل تمایل بالای طرفداران ساخته شد. او در ادامه اظهار کرد که این بازی از نظر خلاقیت، جلوتر از زمان خود بود.

منبع : گیم فا

 

خروج از نسخه موبایل