واکنش منفی گیمرها به نمایش گیم‌پلی بازی Marathon

پس از گزارش‌هایی مبنی بر مشکلات توسعه بازی Marathon در استودیوی Bungie که منجر به واگذاری ادامه ساخت آن به سونی در سال گذشته شد، و با وجود پیشرفت خوب در مراحل آزمایشی، نمایش اخیر گیم‌پلی این بازی با استقبال ناامیدکننده طرفداران مواجه شده است.

ویدیوی منتشر شده از گیم‌پلی Marathon در یوتیوب با تعداد زیادی دیسلایک روبرو شده و نظرات کاربران عمدتاً انتقادی بوده‌اند. عمده این انتقادات بر سادگی سیستم تیراندازی (Gunplay) و نحوه پیاده‌سازی المان‌های سبک اکسترکشن شوتر در بازی متمرکز بوده است.

چه گیمرهای قدیمی و باتجربه و چه مخاطبان جدید، همگی نسبت به رویکرد جدید Bungie در قبال این IP و مکانیزم‌های به نظر ساده آن ابراز نارضایتی کرده‌اند. به گفته کاربران، تنها نکته مثبت قابل توجه در این بازی، سبک هنری آن است که حتی همین مورد نیز مورد پسند همه قرار نگرفته است.

در سایر شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های اینترنتی نیز بازخورد منفی گیمرها نسبت به بازی Marathon به وضوح دیده می‌شود. بسیاری از آن‌ها بر این باورند که بیشتر بازی‌های شوتر منتشر شده در دهه اخیر از یک الگوی گیم‌پلی تکراری پیروی می‌کنند و این روند برای آن‌ها خسته‌کننده شده است.

علاوه بر این، سرعت بالای گیم‌پلی بازی، آن دسته از مخاطبانی که انتظار یک تجربه سنتی‌تر از استودیوی Bungie را داشتند، ناامید کرده است. همچنین، تعدادی از کاربران به شباهت بصری دارایی‌های فعلی Marathon با دیگر آثار Bungie اشاره کرده‌اند.

در مجموع، به نظر می‌رسد که بازی Marathon در گام نخست نتوانسته است نظر مثبت مخاطبان خود را جلب کند و اگر دیدگاه کاربران نسبت به ماهیت این بازی تغییر نکند، احتمالاً با شکست تجاری روبرو خواهد شد.

همچنین بررسی کنید ...

موفقیت Atomfall و عبور از مرز ۲ میلیون بازیکن در دو هفته

بازی اکشن بقامحور Atomfall، محصول جدید استودیوی Rebellion، در عرض دو هفته پس از انتشار …