استودیو Hundred Star یک بازی جدید برای ایکس باکس می‌سازند

طرفداران بازی‌های اکشن و ماجراجویی، آماده خبرهای هیجان‌انگیزی باشید! استودیوی Hundred Star، که توسط دو تن از بنیان‌گذاران راک‌استدی، خالقان سری بتمن: آرکهام، تأسیس شده، در حال ساخت یک بازی AAA انحصاری برای کنسول‌های ایکس‌باکس است.

این خبر توسط Exputer منتشر شده و نشان می‌دهد که Hundred Star و تیم ایکس‌باکس در حال همکاری برای ساخت این عنوان جدید هستند. این اولین بازی این استودیوی نوپا خواهد بود و بدون شک مورد استقبال بسیاری از گیمرها، به خصوص طرفداران سری بتمن، قرار خواهد گرفت.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد این بازی در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که یک عنوان داستانی و اکشن-ماجراجویی خواهد بود. جیمی واکر و سفتون هیل، که سابقه‌ای درخشان در ساخت بازی‌های AAA دارند، رهبری این پروژه را بر عهده دارند.

تیم ایکس‌باکس نیز با سرمایه‌گذاری در این پروژه، Hundred Star را در ساخت این بازی یاری می‌کند. وب‌سایت Hundred Star نشان می‌دهد که این استودیو حدود 100 توسعه‌دهنده دارد که 25 نفر از آن‌ها در بریتانیا مستقر هستند.

این استودیو در بیانیه‌ای در مورد فرهنگ خود می‌گوید: “ما متعهد به خلق تجربیات تازه و خلاقانه، پذیرش تنوع و تشویق به ایجاد یک جامعه پویا از گیمرها هستیم.”

بدون شک این خبر برای طرفداران بازی‌های ویدیویی، به خصوص علاقمندان به عناوین AAA و اکشن-ماجراجویی، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. Hundred Star با سابقه درخشان بنیان‌گذاران خود و حمایت تیم ایکس‌باکس، پتانسیل ساخت یک بازی فوق‌العاده را دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این بازی جدید، منتظر اخبار و اطلاعات رسمی از سوی Hundred Star و ایکس‌باکس باشید.

همچنین بررسی کنید ...

پایانِ سکوت, بازی Crash Bandicoot 5 رسماً لغو شد

خبر ناگوار برای طرفداران کرش! بازی Crash Bandicoot 5 که بعد از 3 سال توسعه، …