سیستم شهرت جاه‌طلبانه Star Wars Outlaws در دنیای تبهکاران!

علاقه‌مندان به دنیای جنگ ستارگان و بازی‌های تیراندازی سوم شخص، آماده‌ی تجربه‌ای نو در Star Wars Outlaws باشید! این بازی که در تاریخ 30 اوت (9 شهریور) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود، دارای سیستم شهرت جاه‌طلبانه‌ای است که تاثیر به‌سزایی در گیم‌پلی و داستان بازی خواهد داشت.

جزئیات:

تاثیر جناح‌ها: نحوه‌ی تعامل شما با جناح‌های مختلف بازی، به‌خصوص گروه‌های تبه‌کار زیرزمینی، فرصت‌ها و تهدیدهای جدیدی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.
تصمیمات و عواقب: سیستم شهرت Star Wars Outlaws بر پایه‌ی تصمیمات شما و عواقب آن‌ها بنا شده است.
خیانت و پاداش: می‌توانید با خیانت به جناح‌ها و شخصیت‌های مختلف، شهرت خود را به خطر بیندازید و در ازای آن، پول بیشتری به‌دست آورید.
مناطق ممنوعه: هر جناح مناطق مخصوص خود را دارد و اگر شهرت شما در سطح پایینی باشد، حضور در این مناطق می‌تواند برایتان خطرناک باشد.
کی وس، تبه‌کاری بی‌قیدوبند: کی وس، شخصیت اصلی بازی، از سیستم شهرت برای سوءاستفاده شخصی خود و پیشبرد اهدافش استفاده می‌کند.

مصاحبه با توسعه‌دهندگان:

آلیس رندل، طراح ارشد سیستم‌های روایی: «از همان ابتدا می‌دانستیم که می‌خواهیم داستانی مبتنی‌بر شرارت ارائه کنیم. می‌خواستیم بازی براساس تصمیمات و عواقب حاصل از آن‌ها باشد؛ پس سیستم شهرت به‌عنوان راهی برای تعامل بازیکن با بازی گنجانده شد.»
متیو دلیسله، طراح ارشد سیستم‌های بازی: «همه مکانیزم‌های این بازی جنگ ستارگان برپایه سیستم شهرت بنا شده‌اند.»

جمع‌بندی:

سیستم شهرت Star Wars Outlaws تجربه‌ای منحصر به فرد را برای گیمرها رقم خواهد زد. تصمیمات شما در این بازی اهمیت زیادی دارند و می‌توانند مسیر داستان و گیم‌پلی را به طور کلی تغییر دهند.

نظر شما چیست؟

آیا سیستم شهرت Star Wars Outlaws برایتان جذاب است؟
فکر می‌کنید این سیستم چه تاثیری بر تجربه‌ی بازی خواهد داشت؟
آیا به نظرتان Star Wars Outlaws می‌تواند در بین بازی‌های تیراندازی سوم شخص موفق عمل کند؟

همچنین بررسی کنید ...

پایانِ سکوت, بازی Crash Bandicoot 5 رسماً لغو شد

خبر ناگوار برای طرفداران کرش! بازی Crash Bandicoot 5 که بعد از 3 سال توسعه، …