Red Dead Redemption ممکن است به PC بیاید!

شایعات داغ از دنیای بازی‌های ویدیویی حاکی از احتمال عرضه نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption توسط راک‌استار گیمز است.

شواهد: کاربری با نام Tez2 در توییتر با بررسی داده‌های لانچر راک‌استار، مدعی شده است که شواهدی از نسخه کامپیوتر Red Dead Redemption به همراه نسخه Undead Nightmare، بخش زامبی‌محور این بازی، پیدا کرده است.
توضیحات لانچر: این داده‌ها شامل تبلیغاتی برای نسخه کامپیوتر بازی با این مضمون بوده است: “Red Dead Redemption، شامل ماجراجویی در غرب وحشی و مکزیک و همچنین Undead Nightmare، بخش زامبی‌محور و ترسناک آن، هم‌اکنون روی کامپیوتر در دسترس است.”
احتیاط: با این حال، هنوز هیچ‌گونه تاییدیه رسمی از سوی راک‌استار گیمز در این خصوص منتشر نشده است و این موضوع صرفا در حد یک شایعه است.

سابقه:

انتشار کنسولی: Red Dead Redemption در سال 2010 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد و بعدها در سال 2017 نسخه ریمستر شده آن برای پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شد.
نسخه دوم: پیش درآمد این بازی با نام Red Dead Redemption 2 در سال 2018 برای پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در سال 2019 برای کامپیوتر منتشر شد.
انتشار روی سوییچ: نسخه Red Dead Redemption 2 در ماه اوت 2023 برای نینتندو سوییچ نیز منتشر شد.

احتمال عرضه PC:

محبوبیت: با توجه به محبوبیت فوق‌العاده این سری، عرضه نسخه کامپیوتر Red Dead Redemption می‌تواند طرفداران زیادی را خوشحال کند.
تکمیل پلتفرم‌ها: عرضه این نسخه برای کامپیوتر، مجموعه Red Dead Redemption را بر روی تمام پلتفرم‌های اصلی به جز Stadia در دسترس قرار خواهد داد.

نظر شما چیست؟

آیا منتظر عرضه Red Dead Redemption برای کامپیوتر هستید؟
به نظر شما این بازی چه تفاوتی با نسخه‌های کنسولی خواهد داشت؟
راک‌استار چه زمانی خبر رسمی عرضه این نسخه را منتشر خواهد کرد؟

خروج از نسخه موبایل