God of War Ragnarok به دنیای PC می‌آید

خبر خوش برای طرفداران بازی God of War Ragnarok! به نظر می‌رسد که سونی در حال آماده شدن برای رونمایی از نسخه PC این بازی در رویداد PlayStation Showcase آینده خود است.

این خبر توسط افشاگر مشهور bilbill_kun منتشر شده و انتظار می‌رود که در ماه جاری شاهد معرفی رسمی آن باشیم. رویداد PlayStation Showcase بعدی سونی در ماه می برگزار خواهد شد و احتمالاً عناوین دیگری مانند ریمیک Silent Hill 2 نیز در آن حضور خواهند داشت.

God of War Ragnarok که در سال 2022 به طور انحصاری برای PS4 و PS5 منتشر شد، به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ پلی استیشن تبدیل شد. این بازی در عرض یک هفته 5.1 میلیون نسخه و در طی 10 هفته 11 میلیون نسخه فروخت و تا نوامبر 2023، این رقم به 15 میلیون نسخه در تمامی پلتفرم‌ها رسیده است.

علاوه بر موفقیت تجاری، God of War Ragnarok مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفت و نامزد جوایز متعددی از جمله بهترین بازی سال شد. استودیو سانتا مونیکا در دسامبر سال گذشته، بسته‌الحاقی رایگانی به نام Valhalla را برای این بازی منتشر کرد که به عنوان تکمیل‌کننده داستان اصلی و شامل یک حالت روگ‌لایک جدید بود.

انتشار نسخه PC بازی God of War Ragnarok خبر بسیار هیجان‌انگیزی برای طرفداران این سری محبوب است که مدت‌ها منتظر تجربه این شاهکار در کامپیوترهای شخصی خود بوده‌اند.

شما چه نظری درباره این خبر دارید؟ آیا منتظر تجربه God of War Ragnarok در PC هستید؟

خروج از نسخه موبایل